جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 اسفند 1394     
منتظر پرداخت بدهی های دولتی در سال آتی هستیم

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل  شهرداری تهران از عدم پرداخت بدهی دولت به ناوگان حمل ونقل انتقاد کرد و گفت در سال آتی تلاش می کنیم با خرید خدمات از بخش خصوصی نوسازی اتوبوس رانی متوقف نشود.

سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به موضوع عدم پرداخت بدهی دولت به ناوگان حمل و نقل شهری گفت : اگر دولت بدهی های خود را در سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری پرداخت نکند ، 850  اتوبوس دوکابینه تنها دارایی تهران در سال 96 خواهند بود که این شرایط از وضعیت ایده ال و طبیعی حمل ونقل فاصله دارد.

تشکری هاشمی افزود : 850 دستگاه اتوبوس تنها 9 درصد از میزان اتوبوسی است که باید در اختیار شهروندان قرار گیرد . به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، متاسفانه نمی توان ناوگان اتوبوس رانی تهران را با این درصد اندک اداره کرد و قطعا مدیریت حمل و نقل شهری در این شرایط دشوار  خواهد بود.

وی تاکید کرد : تهران به دلیل جمعیت روز افزون شرایط پیچیده ای را در حوزه حمل ونقل تجربه می کند و این تعداد اتوبوس پاسخگوی نیاز مردم نیست. تشکری هاشمی اظهار امیدواری کرد که رویه عدم پرداخت معوقات دولتی در حوزه حمل و نقل ادامه پیدا نکند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود :«خوشبختانه در شورای اسلامی شهر تهران مصوبه ای تصویب شده است که به ما این امکان را خواهد داد که به جای خرید اتوبوس، از بخش خصوصی خدمات خریداری کنیم .  وی همچنین گفت: امیدوارم در سال پیش رو روند نوسازی اتوبوس ها ادامه پیدا کند تا شهروندان برای تردد در شهر با مشکل مواجه نشوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: