جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 اسفند 1394     
بازسازی پایانه های ریلی لندن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهر لندن به سوی پیشرفتی بی سابقه حرکت می کند.

جمعیت و اشتغال در این شهر به سرعت رو به رشد است. مناطق صنعتی سابق در حال اصلاح شدن هستند در حالی که مناطق شهری با محدودیت "green belt" مواجه هستند که از سال 1940 اجرا می شود. جمعیت لندن اخیرا از بیش ترین حد خود در سال 1939 که 8.6 میلیون نفر بوده گذشته و پیش بینی می شود طی 20 ساله آینده حداقل 2 میلیون نفر افزایش داشته باشد. این شهر هم چنین وابستگی زیادی به کمربندی گسترده حمل و نقل دارد که شامل بخش زیادی از جنوب شرقی انگلستان است و در بسیاری از این مناطق مردم و بازدیدکنندگان به منظور دسترسی به مرکز شهر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

هم چنین استفاده از حمل و نقل عمومی در داخل این شهر نیز رو به افزایش است. متروی لندن در دسامبر 2015 شلوغ ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. تقاضا برای اتوبوس ها در لندن اخیرا به حدود 6 میلیون سفر در روز رسیده و شبکه راه آهن انگلستان نیز حدود 1.7 بیلیون سفر در هر روز در سال 2015 داشته است. بخش اعظمی از این نیاز حمل و نقل به سمت لندن و یا از لندن شروع می شود.

این امر به واسطه اجبار به به توسعه ظرفیت حمل و نقل، تغییر زیرساخت های تاریخی حمل و نقل لندن را ضروری می سازد. طرح های متعددی از جمله Crossrail1، Thameslink و افزایش ظرفیت در خدمات حمل و نقل کنونی شامل خط Sub-surface مترو به همراه برنامه هایی طولانی مدت همچون Crossrail2، توسعه خط Bakerloo و بازسازی نهایی ایستگاه Euston خط High Speed2 در شهر لندن در حال اجرا هستند.

شبکه ریلی مرکز لندن در قرن 19 ساخته شد و قطارهای آن از قلب کنونی شهر حرکت می کردند. در نتیجه لندن دارای مجموعه ای از ایستگاه های متروی بزرگ در اطراف شهر است. در دیگر قسمت های شهر تردد به واسطه کالسکه انجام می شد که سپس به اتوبوس و بعدها به تاکسی و مترو تبدیل شد. امروزه حدود 10 پایانه ریلی مرکزی در لندن باقی مانده که شلوغ ترین آن ها Waterloo، خیابان Liverpool و Victoria است.

چالشی که شهر لندن با آن مواجه شده، تلاش برای پاسخ گویی به افزایش تقاضا برای حمل و نقل عمومی در مرکز لندن است. پایانه های ریلی کنونی این شهر با مشکلاتی از جمله شلوغی، دسترسی به پلتفرم ها و پاسخ گویی به نیازها ی مدرن برای امکاناتی همچون کافه ها، فروشگاه ها و سالن های انتظار مواجه هستند. هم چنین در اکثر مراکز حمل و نقل عمومی مرکز لندن پارکینگ خودروها محدود است.

این پایانه ها توسط Network Rail و با همکاری TfL مدرن سازی خواهند شد تا به رونق هر چه بیش تر لندن کمک شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: