جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 اسفند 1394     
پیشرفت 65 درصدی پروژه احداث پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه‌های نیایش و چمران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 65 درصدی پروژه احداث پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه نیایش با بزرگراه شهید چمران خبر داد.

قاسم مالدار با بیان آنکه حدود 90 درصد تیرهای فلزی عرشه در پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه نیایش با بزرگراه شهید چمران با موفقیت نصب شده است، یادآور شد: تنها قطعه باقی مانده به منظور تکمیل عرشه فلزی این پل جهتی، بلافاصله پس از تکمیل کوله شمالی نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرای فونداسیون کوله شمالی پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه نیایش با بزرگراه شهید چمران، ابراز امیدواری کرد اجرای این بخش از پروژه ظرف یک ماه آینده به اتمام برسد تا شرایط فنی برای قالب بندی و بتن ریزی عرشه فراهم شود.

گفتنی است مجموعه پل های ولایت در تقاطع بزرگراه نیایش با بزرگراه شهید چمران، از گذشته فاقد رمپ راستگرد شرق به شمال بوده است و تامین این مسیر دسترسی از طریق احداث یک پل جهتی روی لوپ جنوب به غرب انجام خواهد گرفت. این اقدام علاوه بر کمک به روان سازی بار ترافیک در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش، باعث کاهش محسوس ترافیک در خیابان سئول خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: