جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 21 اسفند 1394     
معاون شهردار تهران در حکم معاون حمل و نقل بار و کالای سازمان ترافیک تأکید کرد:
ساماندهی زمانی و مکانی حمل و نقل بار در پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور حکم معاون حمل و نقل بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک، بر ساماندهی حمل و نقل بار در پایتخت از طریق بهبود عملکرد سامانه حمل و نقل بار و کالا تأکید کرد.  

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در این حکم با اشاره به این که حمل و نقل بار و کالا، یکی از بخش های موثر اما مغفول مانده حمل و نقل شهری محسوب می شود که از اهمیت ویژه برخوردار است، نقش این بخش از حمل و نقل در ایجاد زندگی آرام، ایمن و مطمئن برای شهروندان را مورد تأکید قرار داد.

معاون شهردار تهران در این حکم با بیان لزوم روحیه جهادی مبتنی بر معنویت و عقلانیت در ایجاد و برقراری تعامل بین دانش و ارزش جهت دست یأبی به شهری با «زمین پاک و آسمان آبی»، بر مطالعه، مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر عملکرد بار درون شهری با هدف بهبود عملکرد سامانه های حمل و نقل بار و کالا تأکید نمود.

وی ایجاد بانک اطلاعاتی از شرکت ها، رانندگان وسایل نقلیه حمل بار و تمامی فعالان بخش حمل و نقل بار درون شهری و نیز صدور مجوزهای قانونی لازم و رتبه بندی، درجه بندی و نظارت بر عملکرد و فعالیت شرکت های فعال در این بخش و همچنین نظارت و کنترل بر وسایل نقلیه حمل بار و اعمال ضوابط لازم به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش مخاطرات و خسارات احتمالی را از جمله انتظارات خود در این زمینه اعلام کرد.

مهندس تشکری هاشمی با تأکید بر موضوع آموزش و فرهنگ سازی فعالان بخش حمل و نقل بار و کالا، لزوم رسیدگی به تخلفات شرکت ها، ناوگان و شاغلان این بخش را مورد توجه قرار داد و بر برنامه ریزی برای ایجاد زیرساخت ها، اماکن و پایانه های بار و کالا و هماهنگی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری و نیز برنامه ریزی در خصوص استاندارد سازی و وضع اصول و ضوابط ایمنی و پیشنهاد قیمت گذاری خدمات حمل و نقل بار درون شهری تأکید نمود.

وی در پایان ایجاد مدیریت یکپارچه سامانه های هوشمند و اجرای نظارت بر ثبت عملیات حمل و نقل بار درون شهری و نیز برقراری مقررات لازم جهت مدیریت زمانی و مکانی تردد وسایل نقلیه باری و صدور بار برگ به این منظور را مورد تأکید قرار داد و در پایان این حکم خاطرنشان کرد: انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و با هماهنگی دستگاه های مربوطه و همکاری مجموعه های مرتبط، نسبت به فعال سازی این بخش مهم اما مهجور مانده حمل و نقل شهری، تمامی تلاش و همت خود را به کار گیرید.

گفتنی است معاون شهردار تهران در این حکم، مهندس مهدی واحد وحدت کار که پیش از این مسئولیت سرپرستی معاونت حمل و نقل و بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را بر عهده داشت به عنوان معاون حمل و نقل بار و کالا این سازمان منصوب کرد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: