جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 اسفند 1394     
برخورد جدی پلیس با خودروهای فاقد پلاک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در خصوص حجم ترافیک در روزهای پایانی سال گفت: با توجه به ایام پایان سال و ازدحام کثیر شهروندان در جهت خرید مایحتاج شب عید که بخشی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و بخشی نیز با استفاده از وسایل نقلیه شخصی صورت می گیرد ، این امر موجب افزایش ترافیک به خصوص در مرکز شهر گردیده است.

سرهنگ جهانگیری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: توصیه عوامل پلیس بر این است که شهروندان محترم در صورت امکان از مترو و اتوبوس جهت جابجایی استفاده نمایند.

وی در ادامه افزود: پلیس به وظیفه ذاتی خود عمل می نماید و با تشدید کنترل معابر و توقف گاه هایی که موجب مزاحمت و ایجاد ترافیک می گردد برخورد می نماید که البته شهروندان نیز باید این امر را مدیریت نمایند تا شرایط موجود تسهیل گردد.

جهانگیری تصریح کرد: عاملانی که قصد فروش اجناس به صورت دستفروشی را دارند می توانند از طریق نمایشگاه ها و میادینی که جهت این امر در نظر گرفته شده است اقدام به این کار نمایند.

وی افزود: نیروهای پلیس به اتفاق سایر عوامل مانند شهرداری و مامورین سدمعابر با این دسته از مزاحمین برخورد جدی خواهد نمود و مجوز اشغال معابر اعم از پیاده رو و سواره رو را نخواهد داد.

جهانگیری اذعان داشت: همچنین با آن دسته از رانندگانی که به وسیله وانت بار و یا خودروهای سواری اقدام به فروش اجناس در حاشیه خیابان می نمایند نیز برخورد می شود.

وی در ادامه افزود: موتورسواران نیز به عنوان یکی دیگر از عاملان تخلف در سطح شهر می باشند که موظف به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند و در صورت برهم زدن نظم ترافیکی با آنها برخورد جدی می گردد.

رئیس پلیس ترافیک شهری اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات شامل عابرین نیز می گردد و به آنها توصیه می شود برای پیش گیری از بروز اتفاقات جبران ناپذیر از گذرگاه های عابر پیاده تردد نمایند.

جهانگیری با اشاره به خرید خودرو در روزهای  پایان سال، بیان کرد: بعضا خریداران اقدام به خرید خودرو در پایان سال می نمایند و موفق به پلاک گذاری نمی شوند، لازم به ذکر است که پلیس تصمیم به برخورد جدی با خودروهای فاقد پلاک و مجوز تردد را دارد و در صورت مشاهده مطابق با قانون عمل می نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه و تقاضای پلیس به شهروندان عزیزی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند در مرحله اول خودروی خود را از باب پلاک و مجوز تردد مجهز نمایند و همچنین توجه به ایمنی خودرو، بازبینی، کنترل و معاینه فنی الزامی می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: