جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 اسفند 1394     
گلایه مندی معاون شهردار تهران از
عدم اخذ مطالبات شهرداری از محل جرائم راهنمایی و رانندگی

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مطالبات شهرداری از محل اخذ جرائم راهنمایی و رانندگی گفت: طبق قانون پیش بینی شده در رابطه با این موضوع، 60درصد از محل جرائم اخذ شده از رانندگان متخلف باید به شهرداری پرداخت شود.

مهندس سیدجعفر تشکری هاشمی درگفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: همچنین به همین میزان نیز باید از محل جرائم اخذ شده به وزارت راه پرداخت گردد تا این مبالغ صرف ایمنی و بهبود ترافیک شهرها و جاده های کشور گردد.

وی تصریح کرد: متاسفانه طی سال های گذشته، با توجه به میزان 60درصدی که قانونگذار تعیین نموده است هیچ گونه وجهی به شهرداری پرداخت نشده است.

تشکری هاشمی در ادامه اذعان داشت: باید تا پایان سال 93 بالغ بر 900 میلیارد تومان از این محل به شهرداری تهران پرداخت می شد که صرف بهبود و توسعه حمل و نقل گردد و همچنین در سال 94 نیز مبلغی حدود 100 میلیارد تومان خواهد بود که تاکنون فقط 20 میلیارد تومان شهرداری دریافت نموده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مذاکرات در این زمینه انجام شده و پیگیری های لازم صورت گرفته است و علاوه بر شهرداری، دیوان محاسبات نیز پیگیر این موضوع می باشد تا بتواند مطالبات را اخذ نماید.

تشکری هاشمی در پایان گفت: در پی پیگیری های صورت گرفته ما نیز همه تلاش خود را در جهت دریافت این مطالبات خواهیم نمود که این وجوه را در جهت ایمن سازی ترافیک شهری و تکمیل زیرساخت های شهر تهران صرف نماییم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: