جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 اسفند 1394     
معاون شهردار تهران از اجرای«طرح بی او تی» برای توسعه حمل و نقل شهری خبر داد:
استقبال از ورود بخش خصوصی به ناوگان حمل و نقل عمومی در سال 95

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با استقبال از ورود بخش خصوصي به ناوگان حمل و نقل عمومي تهران گفت: به اين منظور در بودجه 95 شهرداري تهران، غير از اختصاص بودجه مستقيم، چند روش نيز براي توسعه بيشتر حمل و نقل عمومي و ورود جدی تر بخش خصوصی به این حوزه، پيش بيني شده است.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: از جمله اين روش ها، صدور مجوزي است که به موجب آن، براي اجراي پروژه هاي حمل و نقلي از سرمايه گذاران داخلي و خارجي استفاده می شود و علاوه بر آن، بخش خصوصي نیز می تواند در اين حوزه ورود پيدا كند.

وي با اشاره به اين كه «طرح بي او تي» جهت سرمايه گذاري در دو بخش مترو و اتوبوسراني مورد تأييد واقع شده، اظهار كرد: طرح خريد خدمات شركت واحد از موضوعاتي است كه در بودجه سال آينده پيش بيني شده و در سال جديد، شاهد تحولي عظيم در شيوه هاي جذب سرمايه بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در ساخت و سازهای حمل و نقلی خواهيم بود.

مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه مراكز مکانیزه معاينه فني تهران، اخیراً به سیستم يكپارچه معاينه فني موسوم به «سامانه سيمفا» مجهز شده اند، تصريح كرد: در حال حاضر مركز معاينه فني دماوند به صورت کامل به اين سيستم تجهيز شده و از طریق این مرکز در حال شناسايي مسائل و مشكلات «سامانه سيمفا» هستيم تا در جهت اصلاح و رفع آنها اقدام كنيم.

معاون شهردار تهران در پايان با تأكيد بر اين كه براي مديريت صحيح معاينه فني، نيازمند مديريت دقيق در قالب سامانه ای ملي در اين بخش هستيم، خاطرنشان كرد: بر اين اساس، اعتقاد داريم اجراي «سامانه سيمفا»، سيستمي راهگشاست كه مورد حمايت شهرداري تهران نیز قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: