جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 اسفند 1394     
تایید طرح بی او تی برای سرمایه گذاری در بخش اتوبوسرانی

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در رابطه با ورود بخش خصوصی به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در بودجه سال 95 شورای اسلامی شهر تهران غیر از اختصاص بودجه جهت هزینه در شهر تهران چندین روش دیگر نیز برای توسعه بیشتر بخش حمل و نقل عمومی پیش بینی می شود.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: در پیش بینی های صورت گرفته این مجوز صادر شده که برای اجرای پروژه های حمل و نقل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده گردد و علاوه بر آن بخش خصوصی در این امر ورود پیدا کند.

وی اذعان داشت: طرح بی او تی در سرمایه گذاری مترو و همچنین در بخش اتوبوسرانی مورد تایید واقع شد و نهایتا مدل خرید خدمات در شرکت واحد از جمله موضوعاتی است که در برنامه بودجه سال 95 پیش بینی شده بنابراین در سال جدید شاهد تحولی عظیم در شیوه های جذب سرمایه و چگونگی ساخت و ساز خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ادامه با اشاره به تجهیز مراکز معاینه فنی به سامانه " سیمفا "، بیان کرد: این برنامه یک نرم افزار جدید است که در بخش معاینه فنی به کار گرفته می شود و در حال حاضر در مرکز دماوند این سیستم به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: با همکاری و هماهنگی وزارت کشور، سازمان شهرداری و دهیاری ها و شهرداری تهران و مراکز معاینه فنی مشکلات موجود در نرم افزار این سامانه شناسایی و جهت اصلاح این مشکلات اقدام گردیده است.

تشکری هاشمی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که برای مدیریت دقیق فنی نیازمند یک سامانه ملی هستیم و قطعا این سامانه مورد حمایت شهرداری قرار می گیرد و مطمئنا این امر برای آینده بخش معاینه فنی راه گشا خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: