جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 اسفند 1394     
اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی در هاله‌ای از ابهام

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور ناجا از برگزاری رزمایش بزرگ ترافیک ویژه نوروز 95 خبر داد.

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا گفت: قرار بر آن بود نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی از 15 اسفند اعمال و اجرایی شود اما با رد مصوبه دولت از سوی دیوان عدالت اداری و اینکه دیوان اعلام کرده مصوبه دولت غیر قانونی است و با نرخ تورم در تناقض است از اجرایی شدن یا نشدن نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی به پلیس دستوری ابلاغ نشده است.

وی افزود: طرح بزرگ ترافیکی ویژه نوروز 95 از 25 اسفند همزمان با رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز آغاز و 15 فروردین سال آینده به پایان می رسد.

سردار مهری بیان کرد: برابر تدابیر صورت گرفته از سایر بخش ها در ایام تعطیلات نوروز برای کمک رسانی به پلیس استفاده می شود و نیز از سایر امکانات در جهت برقراری نظم و امنیت در این طرح ترافیکی بهره برده ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از 19 اسفند ماه همیاران پلیس به حالت آماده باش در می آیند و همیاران پلیس به عنوان بزرگترین سرمایه پلیس کمک به فرهنگسازی و جلوگیری از بروز تخلفات می کنند.

وی در پایان افزود: با آموزش ها و تذکراتی که به همیاران پلیس داده ایم این عملیات را برای حضور در طرح ترافیکی آماده  کردیم و این همیاران تخلفاتی از جمله نبستن کمربند ایمنی، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، استفاده از تلفن همراه را به رانندگان تذکر می دهند و حتی نسبت به جریمه رانندگان می توانند اقدام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: