جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 اسفند 1394     
طرح LEZ به لحاظ علمی کامل است و خدشه ای به آن وارد نیست

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهردرای نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص طرح LEZ گفت: شهرداری تهران تنها نهادی نیست که متولی ترافیک است. نهادهای متعددی وجود دارد که باید بخش های مربوط به خود را به سرانجام برسانند و نهایی نمایند.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: طبیعتا اگر طرحی ارائه و پیاده سازی می گردد مستلزم هماهنگی و همکاری تمام بخش های مربوطه است و باید همه اعضا در آن بحث مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: طرح LEZ به لحاظ علمی و کارشناسی کامل است و خدشه ای به آن وارد نیست. این یک طرح علمی است و اصولا کسی نمی  تواند در رابطه با دستاوردهای علمی نقدی داشته باشد.

تشکری هاشمی تصریح کرد: این امر یک تجربه جهانی است و تقریبا در تمام شهرهای دنیا به مرحله اجرا رسیده است. تمام زیرساخت های این طرح در کشور وجود دارد و این موضوع در شورای عالی ترافیک تهران به تصویب رسیده و متعاقبا با جذابیتی که طرح داشت شورای عالی ترافیک در آن ورود داشته تا بتوانند طرح را در سایر کلانشهرها اجرایی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور بخش هایی از این طرح بدون ذکر نام LEZ به تصویب رسید.بنابراین رویکرد کاملا مثبت است و به طور جد پیگیری خواهیم نمود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بحث مترو و راه اندازی مجدد ایستگاه کهریزک و حرم مطهر، اذعان داشت: برای اتصال خط نمایشگاه شهر آفتاب و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات دهی در ایستگاه کهریزک و حرم مطهر متوقف گردید. این برنامه برای مدت یکماه پیش بینی شده بود ولی به طور حتم کمتر از زمان مقرر و قبل از روز پنج شنبه آخر سال این مسیر مجددا به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: با توجه به آخرین آمار از روند کار، تقریبا 90درصد انجام شده و بخش کمی از پروژه باقی مانده که تا پایان هفته آینده به اتمام خواهد رسید ومجددا سرویس دهی به شهروندان از طریق مترو صورت می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: