جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 اسفند 1394     
بودجه 66 میلیون دلاری برای پروژه متروی خیابان دوم نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، MTA (سازمان حمل و نقل شهری نیویورک) از برنامه خود برای تامین بودجه مازاد 66 میلیون دلاری به منظور کمک به پیمانکاران در تسریع بخش اول پروژه متروی خیابان دوم و تکمیل آن تا پایان سال جاری خبر داده است.

کمیته اتوبوس و حمل ونقل این سازمان به تازگی این بودجه را تایید کرده است و گمان می رود هیئت مدیره MTA نیز به زودی آن را تایید کنند.

این بودجه 66 میلیون دلاری از صندوق ذخیره 4.4 بیلیون دلاری این پروژه تامین می شود که در این صورت 50 میلیون دلار در صندوق باقی می ماند.

مدارک ارسال شده به کمیته نشان می دهند که هر یک از سه ایستگاه جدید این خط که با پیمانکاران مجاز ساخته می شوند مهم هستند و باید همگی در یک زمان مشخص به پایان برسند.

افتتاح خط متروی خیابان دوم و تغییرات در مسیر که با این پروژه همراه خواهد شد به کارکنان بسیار و تجهیزات در مدت زمانی کوتاهی نیاز خواهد داشت.

ایستگاه های جدید در خیابان های نود و ششم، هشتاد و ششم و هفتاد و دوم با ایستگاه کنونی در خیابان شصت و سوم همراه خواهند شد تا خط جدید را کامل کنند و مشکل شلوغی در خط خیابان Lexington حل شود. این خط جدید از قطارهای Q بهره خواهد برد.

صحبت های زیادی در مورد این اعطای بودجه نشده و تنها اندرو آلبرت، مدیر شورای مسافران و عضو هیئت مدیره MTA اظهار داشته که این خبر بسیار خوشحال کننده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: