جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 اسفند 1394     
به کارگیری سیستم های هوشمند در ناوگان اتوبوسرانی ضروری است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» که صبح سه شنبه 11 اسفند در برج میلاد تهران آغاز به کار کرده، با برگزاری 17 نشست تخصصی ایمنی ترافیک، برنامه ریزی حمل و نقل، حمل و نقل و توسعه پایدار و مدیریت سیستم های حمل و نقل به اولین روز برگزاری خود پایان داد. 

علاوه بر نشست های تخصصی، 12 کارگاه علمی به زبان های فارسی و انگلیسی برگزار شد که از جمله می توان کارگاه هایی با سخنرانی احمد صادق محمدی، پرفسور فیلیپه باراتا، پائولینه براگه، تونی بلیس، میرسه آ استریو و آلن دلاته نام برد.

کارگاه های بعدی با سخنرانی دکتر مهتا میرمقتدایی، دکتر وولف هالگر آرندت، دکتر فریدمن کانست، دکتر مسعود نصرآزادانی، دکتر ملودی خادم ثامنی، جوزفینا دِلا فوئنته و دکتر رضا محمدی برگزار شد.

بر اساس این گزارش کارگاه تخصصی به کارگیری سیستم های حمل و نقل هوشمند در اتوبوسرانی تهران از سوی مهندس پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار و وی در این کارگاه لزوم هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد تأکید قرار گرفت.

این گزارش می افزاید دو نشست جداگانه هم اندیشی مدیران ارشد ترافیکی از جمله مهندس تشکری هاشمی معاون شهردار تهران به منظور بررسی پیش نویس دو «لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت کشور» و نیز «لایحه آیین نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی» و اقدامات انجام شده در خصوص پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر نیز برگزار شد.

گفتنی است آخرین میزگرد تخصصی روز اول کنفرانس تحت عنوان مشارکت عمومی در تصمیم گیری زیرساخت های شهری برگزار شد، ضمن این که نسبت به ارائه 215 مقاله در قالب پوستر نیز در سالن سعدی جهت استفاده عموم علاقه مندان  اقدام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: