جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 اسفند 1394     
سایپا کارت طلایی گام بزرگی در مسیر مشتری مداری

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران گفت : این نمایشگاه گام بزرگی در عرضه توانمندی های صنعت قطعه سازی و خودروسازی ایران است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با تاکید بر قابلیت و توان دست یابی قطعه سازان ایرانی به رشد و توسعه در سطح بین المللی اظهار داشت : امروز قطعه سازان ایران قابلیت تبدیل شدن به قطعه ساز ملی ، فرامنطقه ای و بین المللی را دارند.

وی تصریح کرد : نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو، مسیر قطعه سازان ایرانی را برای تولید در سطح بین المللی را هموار می کند امید است با حرکت های صورت گرفته شاهد حضور قطعه سازان ایرانی در بازارهای جهانی باشیم.

وی افزود : مسلما برگزاری این نمایشگاه حرکت و گام بزرگی توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و شرکتهای خودروسازی است و باید از تلاش همه آنها تشکر کرد.

وی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا یدک در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو با تاکید بر اینکه خودروسازان باید در مسیر مشتری محوری حرکت نمایند ، اظهار داشت : خدمت جدید سایپا کارت طلایی که در شرکت سایپا یدک رونمایی شد گام بزرگی در جهت جلب رضایت مشتریان است چرا که امروز مهمترین حرکت خودروسازان جلب رضایت مشتریان و توجه به مشتری و مشتری مداری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت : مسلما خدمت جدیدی که تحت عنوان سایپا کارت طلایی توسط شرکت سایپا یدک ارائه شده است اطمینان و آرامش مشتریان این شرکت را به همراه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: