جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 اسفند 1394     
پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه 7 مسقف شدند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 7 با بیان اینکه 6 خانه دوچرخه طی سال 94 درمنطقه راه اندازی شد، اظهار کرد: رَک هوشمند دوچرخه در 7 نقطه از خیابان دماوند و 3 نقطه خیابان سپاه نصب شده است.

رضا نگهبان در خصوص عملکرد و اقدامات انجام شده شهرداری منطقه 7 در سال 94  گفت: پایانه های معلم، سیدخندان به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع و پایانه تاکسیرانی روشندلان به مساحت 1 هزار واقع در منطقه 7 مسقف سازی شده است.

وی درادامه ازهمسطح سازی پل های عابر پیاده و مناسب سازی تقاطع ها جهت تردد معلولان و جانبازان در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 خبر داد و افزود: حدود 170 نقطه از منطقه مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه 7 نصب 1400 متر گاردیل وتعمیر و نگهداری 6 هزار و 700 متر گاردیل در بزرگراه ها، نصب 6 هزار علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی و تعمیر و نگهداری این علائم، خط کشی محوری 170 کیلومتر در پروژه خط سفید، نرده گذاری در میادین و رفیوژهای سطح منطقه به میزان 2100 مترمکعب ، احداث 3 پارکینگ مکانیزه در محوطه ساختمان شهرداری منطقه واقع در خیابان شهید قندی و اصلاح هندسی 90 مورد در منطقه را از دیگراقدامات انجام شده در سال 94 عنوان کرد.

وی از واگذاری 130 دوچرخه به خانه های دوچرخه در سال 95 در منطقه 7 خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 6 خانه دوچرخه در منطقه 7 راه اندازی شده است.

نگهبان در ادامه به برنامه های استقبال از بهار در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اشاره کرد و گفت: برنامه های استقبال از بهار طبق روال هرساله، از اول اسفندماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت که بهسازی علائم با وضعیت مطلوب جهت تردد شهروندان، تجدید خط کشی ها با وضعیت سیستم های حمل و نقل عمومی و ایستگاه های اتوبوس شامل این برنامه ها می شود.

وی به سرویس دهی حمل و نقل عمومی در میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: حمل و نقل منطقه 7 در آستانه شب عید جهت رفاه شهروندان حین خرید در میدان امام حسین (ع) تا 11 شب آماده سرویس دهی هستند تا شهروندان با مشکل حمل و نقل روبرو نشوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: