جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 اسفند 1394     
تجهیز ایستگاه های اتوبوس ورودی غربی تهران به انرژی خورشیدی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از تجهیز بخشی از ایستگاه های اتوبوس منطقه به انرژی خورشیدی خبر داد و گفت: 40 ایستگاه اتوبوس از مجموع 107 ایستگاه اتوبوس با بهره مندی از انرژی خورشیدی از روشنایی برخوردار شده اند.

فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: در راستای صرفه جویی انرژی و اصلاح الگوی مصرف برای روشنایی معابر سطح محدوده و ایستگاه ها و پایانه های حمل و نقل عمومی از انرژی خورشیدی استفاده می شود.

وی افزود: با اجرای طرح تأمین روشنایی سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس با انرژی خورشیدی، نصب صفحه‌های خورشیدی (سولار) در ایستگاه‌های در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه 9 بهره گیری از انرژی‌های تجدید پذیر و کاهش هزینه‌ها و آسیب‌های ناشی از انرژی‌های تجدید‌ناپذیر را از اهداف این طرح برشمرد و اذعان داشت: سال آینده از این سیستم در سایر ایستگاه ها نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تامین روشنایی معابر و خیابان های منطقه از انرژی خورشیدی بهره مند شده ایم و در 77 نقطه مهم شامل ورودی ها ، خروجی ها ، میادین ، تقاطع ها ، جناقی ها و خیابان مرکزی و اصلی ، چراغ چشمک زن و روشنایی خورشیدی نصب شده است.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: توسعه استفاده از انرژي خورشيدي کمک زيادي به حفظ محيط زيست شهري و کاهش استفاده از انرژي هاي تجديد ناپذير خواهد کرد و امیدواریم در سال آینده در بیشتر معابر محدوده منطقه از این نوع انرژی استفاده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: