جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 اسفند 1394     
اعمال تغییرات در خدمات اتوبوسی جنوب کالیفرنیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل اورنج کانتی(OCTA)  در جنوب کالیفرنیا از ابتدای ماه ژوئن مجموعه ای از تغییرات را در خدمات اتوبوسی خود اعمال می کند.

هدف از این اقدام جذب 1.3 میلیون مسافر جدید طی سه سال آینده است. هیئت مدیره OCTA در نشست خود در ابتدای هفته جاری به طور متحد دستورالعمل های برنامه خدمات اتوبوسی 2016 را تایید کردند. گمان می رود این برنامه که بر اساس واکنش مسافران اتوبوس ها و جامعه اصلاح شده است، روند کاهشی تعداد مسافران طی دهه اخیر را تغییر دهد. OCTA  از سال 2008 بیش از 20 میلیون مسافر را از دست داده که کاهشی در حدود 30 درصد است.

OCTA طی دو ماه اخیر واکنش های متعدد مردم را بازبینی کرده و بررسی های فنی مازادی را برای این برنامه انجام داده است. برنامه تایید شده این سازمان شامل 14 مسیر اصلاح شده از 35 مسیر اتوبوسی کنونی است.

این برنامه شامل معرفی مسیر جدید 150 و پشتیبانی بخش های اصلی مسیرهای 51 و 145 است که حذف شده اند. این مسیر جدید از Costa Mesa به Santa Ana کشیده می شود و خدمات مستقیم را برای دانشگاه Santa Ana و دیگر مدارس نزدیک فراهم می آورد.

هم چنین مسیر جدید Bravo و دومین مسیر Xpress نیز در این برنامه تایید شده اند. حفظ مسیر 87 با توجه به واکنش شهروندان و ساعت های بیش تر برنامه تاکسی Same-Day برای کاربران ACCESS نیز بخشی از این برنامه است.

استراتژی اصلی این برنامه، انتقال خدمات از مسیرهای خلوت تر به مناطق پرجمعیت تر و شلوغ تر است. این اقدام به منظور بهبود پاسخ گویی به نیازهای جامعه انجام می شود. هدف این برنامه ایجاد تعادل بین ارائه خدمات کافی و راحت و در عین حال مقرون به صرفه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: