جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 اسفند 1394     
از هر تصمیمی در راستای کاهش ترافیک تهران استقبال می کنیم

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از پیگیری طرح «ال ای زد» در سال آینده خبر داده و گفت بخش هایی از این طرح در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور به تصویب رسیده وتلاش می کنیم با اجرای برخی از وجوه این طرح کاهش ترافیک تهران راپیگیری کنیم.

مهنس سید جعفر تشکری هاشمی با با تاکید بر مزایای طرح «ال ای زد» گفت:« اجرای طرح ال ای زد کاملا منتفی نشده است، به طوری که در آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیکی کشور این طرح به شکل تفضیلی بررسی شد.

تشکری هاشمی  افزود: در این جلسه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران دغدغه هایی را طرح کرد، البته ما در همان جلسه به این دغدغه ودل نگرانی ها پاسخ داده و اعلام کردیم شهرداری تهران همه زیر ساخت های فنی واجرایی این طرح را فراهم کرده است. به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با توجه به تصمیم جمعی که در این جلسه گرفته شد بخش هایی از این طرح در در قالب دو مصوبه در جلسه به تصویب رسید. در آنجا مقرر شد معاینه فنی در دو سطح صورت بگیرد . در این روند هم عملکرد پاک خودرو تضمین می شود و هم کف الزامات مرسوم معاینه فنی در نظر گرفته می شود. تصویب این مصوبات از دستاوردهای مثبت جلسه بود» وی با تاکید بر اینکه بخش های مهمی از این طرح به تصویب جلسه رسیده است گفت :«همچنین در این جلسه بحث منع تردد خودروهای فرسوده وخودورهای فاقد معاینه فنی که بخش هایی از طرح ال ای زد هستند نیز به تصویب رسید.بنابراین ما در سال آتی پیگیری وجوه اصلی این طرح را بدون تاکید بر نام بردن از این طرح ادامه خواهیم داد. تصمیم ما این است که وجوه کاربردی و تصویب شده این طرح را پیش ببریم.» تشکری هاشمی تاکید کرد :« ما از هر حرکت و تصمیمی که در راستای کاهش ترافیک تهران انجام شده استقبال کرده و تلاش می کنیم با اجرای آن آلودگی هوا وبار ترافیکی را کاهش دهیم و شهروندان تهرانی را از مزایای آن بهره مند کنیم» گفتنی است برخی ازکارشناسان طرح ال ای زد را یکی از راهکارهای کنترل آلودگی هوا و بهترین جای گزین طرح زوج و فرد می دانند با وجود آمادگی اجرایی شهرداری تهران برای«ال ای زد» این طرح به سبب انتقادات پلیس هنوز اجرایی نشده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: