جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 اسفند 1394     
آغاز طرح سراسری ترافیک نوروزی از 25 اسفند

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز رزمایش طرح ترافیک نوروزی در سراسر کشور از 25 اسفند خبر داد.

سردار تقی مهری در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی گفت: این رزمایش در تهران در ضلع جنوبی مرقد امام و با حضور همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی کلید می خورد.

سردار مهری با اشاره به حوادث طرح نوروزی سال گذشته افزود: بیشترین مشکل در بخش جاده‌ها واژگونی بود که این مورد در استان‌هایی که مسیر کویری دارند بیشتر به وقوع پیوست.

وی گفت: بیشترین حادثه واژگونی در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی و استان فارس بود.

سردار مهری با اشاره به اینکه نزدیک به 40 درصد واژگونی‌ها دراستان های مذکور به وقوع پیوسته افزود:‌ انحراف به چپ، سبقت بیجا، سرعت غیرمجاز و همچنین توجه نکردن به جلو از جمله مواردی بود که بر وقوع تصادفات نقش داشت.

وی اسکان مسافران در درون شهرها را موضوع مهم طرح ویژه نوروزی دانست و گفت: برای حل این مسئله اصولا نقاطی با هماهنگی پلیس در نظر گرفته می‌شود تا کمترین مسائل ترافیکی را در بر داشته باشد.

سردار مهری همچنین درباره ناوگان بار و مسافربری افزود: هماهنگی‌‌های لازم به وجود آمده تا خدمات بهتری ارائه شود.

وی به هماهنگی با آموزش و پرورش برای آماده باش کامل همیاران پلیس ،همچنین هماهنگی لازم با صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌های امدادی،‌خدماتی و حتی فرهنگ‌یاران ترافیک و بازرسان نامحسوس انجام شده تا شاهد نوروزی کم حادثه‌ باشیم.

سردار مهری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای جلوگیری از حوادث افزود: این موضوع نشان می‌دهد همه مسئولان به موضوع سفر و تلفات جاده‌ای حساس هستند و ان‌شاءالله ما در تلاشیم که با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادرسان وخدمات‌رسان بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کنیم تا در نوروز 95 قانونمندی، انضباط، سلامت و آرامش برای ملت به ارمغان بیاید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: