جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 اسفند 1394     
وعده هایی که در خصوص نوسازی ناوگان مینی بوسرانی محقق نشد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،در حالی که قرار بود تا پایان امسال 2 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده از رده خارج و جایگزین شود متاسفانه تا کنون اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است این در حالی است که مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور از اختصاص تسهیلات به حدود 50 تا 100 دستگاه مینی بوس فرسوده جهت آغاز این طرخ در روزهای پایانی سال خبر می دهد.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوزافزود : بر خلاف اعلام  خبرهایی مبنی بر آغاز طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی ، تاکنون هیچ یک از طرح های نوسازی ناوگان مینی بوسرانی اجرایی نشده است .

غلامرضا غضنفری اظهار داشت : بر اساس تصمیماتی که تا پیش از این اتحاذ گردید باید تا پایان امسال حداقل 2 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده از رده خارج و جایگزین می گردید که تا این لحظه استارت این کار زده نشده است در حالی که بر اساس وعده های داده شده قرار است طی چند روز آتی جریان نوسازی ناوگان مینی بوسرانی کشور آغاز شود.

وی اظهار داشت : البته خبرهایی در خصوص نوسازی و اسقاط 2 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در چند ماه گذشته توسط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام شد اما متاسفانه تا این لحظه اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد : اجرای این طرح در روزهای پایانی سال در حالی مطرح گردیده که بانک ها ارائه تسهیلات در این زمینه را قطع کردند و به نظر می رسد آغاز این طرح صرفا به طور اسمی در این روزها بوده و عملا در اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص طرح جایگزینی مینی بوس های فرسوده با خودروهای سواری گفت : البته این طرح صرفا اعلام شده است و تاکنون حرکتی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور همچنین با اشاره به موانع موجود در اجرای طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی اظهار داشت : عدم تامین اعتبار لازم از سوی بانک ها متاسفانه موانعی را در این راستا ایجاد کرده به طوری که طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده تا این لحظه بر روی ریل حرکت قرار نگرفته است.

غضنفری افزود : هر چند با وجود اینکه در روزهای آخر سال عملا تسهیلاتی تویط بانک ها ارائه نمی شود اما در جلساتی که در روزهای اخیر با بانک ها صورت گرفته ، متعهد شدند که تا پیش از پایان سال به حداکثر 50 تا 100 دستگاه مینی بوس فرسوده تسهیلات لازم را ارائه نمایند.

وی اظهار داشت : در حال حاضر بالای 90 درصد از ناوگان مینی بوسرانی کشور فرسوده است که انتظار می رود که حداقل وعده های دولت در زمینه نوسازی در این بخش هر چه سریعتر عملی شده و استار ت این کار زده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: