جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 اسفند 1394     
هابیل درويشي درمراسم بهره برداري از ٥٧ دستگاه واگن متروي تهران و حومه:
بالغ بر٢٠٠ميليارد تومان براي ساخت 57دستگاه واگن هزینه شده است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،هابيل درويشی در مراسم بهره برداري از ٥٧ دستگاه واگن متروي تهران و حومه با تاكيد بر اينكه با ورود اين تعداد واگن به ناوگان ريلي پايتخت روزانه ٢٠٠ هزار سفر به سفرهاي روزانه مترو اضافه مي شود، گفت: بالغ بر٢٠٠ ميليارد تومان هزينه براي ساخت واگن ها صرف شده است .

مديرعامل شركت راه اهن تهران و حومه با اشاره به اينكه طرف سازنده خارجي براي ساخت واگن هاي خط مترو مهراباد ٣٦ ماه زمان لازم داشت، تصريح كرد: مهندسين داخلي با شجاعت تمام ساخت ناوگان خط مترو مهراباد را عهده دار شدند بطوريكه اكنون صد در صد ناوگان در اين خط بومي ساخته شده است .

به گفته درويش ٢٠ رام قطار ناوگان مترو تهران نيز نيازمند اورهال بوده كه با تامين اعتبار مورد نياز در دست اقدام قرار گرفته است .

وي با اشاره به بهره برداري از خط مترو فرودگاه مهراباد با ٤ ايستگاه طي روزهاي اينده تاكيد كرد: با بهره برداري از اين خط روزانه ٧٠ هزار سفر صورت خواهد گرفت .

درويش ياداور شد: تمامي ساخت مترو ، تجهيزات و ناوگان در خط متروي مهراباد بومي بوده است.

وی خاطرنسان کرد: خواسته مقام معظم رهبري و تاكيداتشان بر اقتصاد مقاومتي در مترو به اجرا درآمده است و اقتصاد مقاومتي در پروژه مهرآباد تجلي يافته است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: