جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 اسفند 1394     
پانزدهمين كنفرانس بين المللي ترافيك تهران صبح سه شنبه آغاز مي شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در آستانه برگزاري «پانزدهمين كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك» گفت: با روند فعلي توسعه در جوامع شهري و پيچيده تر شدن فعاليت ها و به تبع آن افزايش جا به جايي ها، حضور انديشمندان و متخصصان حمل و نقل در عرصه هم انديشي در رفع چالش هاي كنوني، بيش از پيش احساس مي شود.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: نگاهي به سوابق ارزنده دست‌ آوردهاي «كنفرانس بين المللي مهندسي ترافيك» در دو دهه گذشته و به ويژه در دهه اخير، نويدبخش   آينده اي روشن در اين حوزه از علوم شهري است.

وي با اعلام اين كه مديريت شهري در حوزه هاي مختلف به ويژه حوزه حمل و نقل و ترافيك، مبناي تصميم سازي ها و   تصميم گيري هاي خود را مطالعات پژوهش محور قرار داده، تأكيد كرد: از اين رهگذر، تلاش نموده ايم تا با تكيه بر حمايت علمي محققان و پژوهشگران در جهت ارتقاي سطح زندگي شهروندان و ترويج «حمل و نقل انسان محور» گام بر داريم.

ارسال 1209 مقاله علمي از ايران و بيش از 10 كشور جهان به كنفرانس

معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه «كنفرانس مهندسي ترافيك»، فرصت مغتنمي براي گرد هم آيي جامعه حمل و نقل و ترافيك از استادان، پژوهشگران و متخصصان گرفته تا دانشجويان، كارشناسان و مسئولان اجرايي است، اظهار كرد: اين كنفرانس با توجه به حضور اساتيد داخلي و انديشمندان بين المللي از جايگاه علمي و سطح كيفي بالايي برخوردار است.

مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه از ابتداي سال جاري، 9 جلسه هيأت علمي كنفرانس با حضور 50 نفر از اعضاي هيأت علمي دانشگاه هاي سراسر كشور برگزار شد، تصريح كرد: از مجموع يك هزار و 209 مقاله علمي دريافت شده، 157 مقاله از طريق سخنراني و 215 مقاله نيز در قالب پوستر، ارائه خواهند شد.

وي با تأكيد بر اين كه اساتيد برجسته بين‌المللي از كشورهاي فرانسه، پرتغال، انگلستان، ژاپن، نيوزلند، اسپانيا، دانمارك، آمريكا و آلمان در اين كنفرانس حضور دارند، اضافه كرد: علاوه بر اين، مقالات علمي از كشورهايي نظير استراليا، آمريكا، پرتغال، اتريش، ايتاليا، انگلستان، تركيه، مالزي، هند و پاكستان نيز به كنفرانس مذكور ارسال شده است.

برپايي 54 نشست، كارگاه و ميزگرد علمي در كنفرانس

معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه برپايي نمايشگاه جانبي به منظور ارائه محصولات، دست آوردها و ايده هاي نو در حوزه حمل و نقل و ترافيك يكي از بخش هاي «كنفرانس مهندسي ترافيك» است، گفت: همچنين 33 نشست كارشناسي جهت ارائه مقالات برگزيده، 19 كارگاه علمي و دو ميزگرد تخصصي در قالب اين كنفرانس برگزار مي شود.

مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه حاميان اين كنفرانس در داخل شامل دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت ايران و دانشگاه تربيت مدرس هستند، تصريح كرد: دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)، دانشگاه علامه طباطبايي، دانشگاه گيلان و دانشگاه آزاد اسلامي از ديگر حاميان علمي كنفرانس مذكور به شمار می آیند.

 وي در پايان پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي، سازمان حفاظت محيط زيست و جامعه مهندسين حمل و نقل ايران را از جمله حاميان علمي اين كنفرانس بر شمرد و خاطرنشان كرد: همنچنين انجمن مهندسي حمل و نقل ايران، انجمن مهندسي حمل و نقل ريلي ايران و جمعيت طرفداران ايمني راه ها، حاميان ديگر كنفرانس مذكور محسوب مي شوند.

گفتني است «پانزدهمين كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك» طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه، يازدهم و دوازدهم اسفند در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار مي شود و علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر از جزييات اين رويداد بين المللي مي توانند به نشاني http://ictte.ir مراجعه نمايند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: