جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 اسفند 1394     
منطقه 20 آماده استقبال از سال جدید می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از اجرای صدها فعالیت عمرانی به منظور آماده سازی محیط شهری این منطقه جنوبی برای ورود به سال جدید خبر داد.

ابراهیم بابازاده با بیان این مطلب گفت: در آستانه ی سال جدید و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، در قالب طرح استقبال از بهار 95 ، بیش از 255 فعالیت عمرانی در نواحی هفت گانه این منطقه جنوبی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

بابازاده با اشاره به اینکه تا هفته سوم اسفند تمامی نواقص عمرانی برطرف می شود، افزود: ترمیم کفپوش معابر و پیاده روها، مرمت و لکه گیری سواره روها، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی حریم کارگاه های عمرانی، رفع معارض پیاده روها، ترمیم آسیب های جداول، اجرای نوار حفاری از جمله فعالیت های عمرانی پیش بینی شده است.

وی به ممنوعیت صدور مجوز حفاری از نیمه اسفند سال جاری تا نیمه فروردین سال آتی اشاره کرد و گفت: با اتمام فعالیت های عمرانی لحاظ شده، مسائل و مشکلات عمرانی نواحی مرتفع می شود و از بازخوردهای مردمی قبل، حین و پس از انجام فعالیت ها استفاده خواهد شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بازدیدهای میدانی کارشناسان و پیام های 137 از مهمترین منابع احصا مشکلات عمرانی است و شهروندان متقاضی می توانند در صورت وجود نواقص عمرانی به سامانه مردمی 137 پیام دهند تا رسیدگی شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: