جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 اسفند 1394     
معاون ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران خبر داد:
احداث پاركينگ بزرگ اتوبوسراني در «شهر آفتاب»

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران در بازديد از «پروژه شهر آفتاب» از نزديك از نحوه انجام مجموعه اقدامات و كارهايي كه در حوزه حمل و نقل عمومي در این پروژه تعريف شده، دیدن کرد و در جریان روند پيشرفت كار ايستگاه متروي شاهد قرار گرفت.

مهندس نويد رضا خديوي رفوگر افزود: مهندسان و كارگران به صورت دو شيفته در ايستگاه متروي شاهد، مشغول به كار هستند و به منظور تسريع در پيشرفت پروژه و تحويل آن در زمان مقرر، افزايش يك نوبت كاري و فعاليت سه شيفته در اين ایستگاه، مورد تأكيد قرار گرفت.

وي با اشاره به اين كه البته تدابير و تمهیدات لازم به منظور تقويت خدمات اتوبوسراني در ايستگاه متروي شاهد پيش بيني شده، اظهار كرد: در اين بازديد، ساماندهي دسترسي ها به «پروژه شهر آفتاب» و وضعيت پيشرفت پروژه پاركينگ هاي عمومي و شخصي اين مجموعه نیز مورد بررسي قرار گرفت.

مهندس خديوي رفوگر با بيان اين كه پاركينگ بزرگ اتوبوسراني «شهر آفتاب» با ظرفيت پارك 300 دستگاه اتوبوس در اين مجموعه در دست احداث است، تصريح كرد: با بهره برداري از اين پاركينگ، عموم بازديدكنندگان مي توانند از اقصی نقاط شهر با استفاه از ناوگان اتوبوسراني، عازم «شهر آفتاب» شده و به راحتي از نمايشگاه بين المللي جديد تهران ديدن كنند.

معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران در پايان خاطرنشان كرد: يكي از مهم ترين ملاحظات در احداث نمايشگاه بين المللي جديد تهران در «پروژه شهر آفتاب»، مسيرهاي دسترسي و چگونگي رفت و آمد به آن است كه به اين منظور، علاوه بر خطوط اتوبوسراني، يك خط اختصاصي مترو نيز در نظر گرفته شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: