جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 اسفند 1394     
معرفی یک گوشی پیشرفته در MWC 2016

 
 

کمپانی ایسر اگرچه در دنیای موبایل چندان شناخته شده نیست، اما با یک گوشی هوشمند رده بالا در نمایشگاه جهانی موبایل حاضر شد. ایسر گوشی جدید خود را با پردازنده اسنپدراگون، رم سه گیگابایتی و دوربین باکیفیت طراحی و روانه بازار کرده است.


ایسر بعد از موفقیت در بازار لپ تاپ ها، به فکر تکرار این روند در بازار گوشی های هوشمند افتاده است. این شرکت چینی به تازگی و در جریان برگزاری نمایشگاه موبایل از دو گوشی با نام های Zest و Zest 4G و با مشخصات مشابه پرده برداری کرده است. علاوه بر اینها ایسر با یک گوشی پیشرفته Acer Liquid Jade 2 غافلگیری همگان شد. این گوشی بیشتر از حد انتظار ظاهر شده و می تواند به یکی از رقبای بازار اندرویدی ها تبدیل شود.


گوشی هوشمند جدید ایسر دارای نمایشی ۵.۵ اینچی با فناوری AMOLED دارد. وضوح آن Full HD است که برای اکثریت کاربران راضی کننده خواهد بود. این صفحه نمایش با بهره گیری از فناوری Zero Air Gap، حتی زیر نور شدید خورشید نیز باید عملکرد خوبی داشته باشد. صفحه نمایش یاد شده به کورنینگ گوریلا گلس ۲.۵D مجهز است و صفحه جلویی در بر گیرنده آن نیز طرح فلز دارد.

Liquid Jade 2 شاید قدرتمند ترین گوشی هوشمند نباشد، اما به لطف چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ دستگاه قدرتمندی به شمار می رود. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه نیز این دستگاه را همراهی می کنند. با این حال ایسر از قابلیت ارتقای این میزان حافظه تا مجموعا ۱ ترابایت خبر داده است؛ اما یک ترابایتی که از ترکیب حافظه داخلی گوشی با حافظه ابری حاصل می شود. به این ترتیب به نوعی می توان آن را از جهاتی شبیه Nexbit Robin در نظر گرفت.

دوربین پشتی Liquid Jade 2 دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی خواهد بود که از فناوری فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می برد. دوربین یاد شده حتی قادر به ضبط ویدیوی ۴K است و نرم افزار آن نیز حالت عکاسی حرفه ای دارد که به کاربران اجازه می دهد خصوصیاتی مثل وایت بالانس، اکسپوژر، ایزو، و غیره را به صورت دستی تنظیم کنند. قیمت و زمان عرضه ی این دستگاه هنوز مشخص نیست و بسته به منطقه متفاوت خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: