جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 اسفند 1394     
تست وای فای رایگان در حمل و نقل شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شیکاگو، Metra، نصب هات اسپات های وای فای روی یک قطار در هر یک از 11 خط خود را به عنوان بخشی از برنامه ای آزمایشی آغاز کرده است.

این برنامه آزمایشی برای ارزیابی دسترسی اینترنت رایگان و معتبر برای مسافران قطار در حال حرکت انجام
می شود.

مدیر اجرایی و مدیرعامل Metra، Don Orseno گفت: "ما همچنان در پی راه هایی برای ارائه وای فای رایگان در قطارها هستیم و امیدواریم مشتریان ما نظر خود را در رابطه با این تکنولوژی ارائه دهند. اگر این طرح از نظر مالی عملی باشد و مشتریان نیز از این خدمات رایگان استقبال کنند، ما درصدد تامین بودجه و اسپانسر برای نصب وای فای در قطارهای بیش تر خواهیم بود.

این برنامه آزمایشی شش ماهه هزینه ای در حدود 35 هزار دلار خواهد داشت.

این برنامه مشابه برنامه ای است که اخیرا توسط سازمان حمل و نقل منطقه ای شمال ایندیانا در خط South Shore انجام شده است.

این هات اسپات ها به طور کلی محدود به 1 مگابایت سرعت دانلود برای هر کاربر هستند. بررسی ایمیل و وب گردی و نه تمایشای فیلم، شامل خدمات این برنامه هستند. Metra به مسافران هشدار داده که تماشای فیلم از طریق این وای فای رایگان می تواند خدمات را دچار ضعف کرده و شاید باعث قطع ارتباط در برخی مسیرها شود.

Metra در این برنامه آزمایشی 11 قطار را به وای فای مجهز می کند. قطارهای دارای این تکنولوژی با برچسب هایی روی بدنه متمایز می شوند.

مسافران برای دسترسی به خدمات وای فای تنها باید در لیست گزینه های وای فای تلفن همراه، تبلت یا لپ تاب خود نام Metra را انتخاب کنند و پس از آن با تایید شرایط و ضوابط به اینترنت متصل شوند.

هم چنین مسافران می توانند با مراجعه به وب سایت این سازمان نظرات خود را در مورد کیفیت خدمات وای فای ارائه دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: