جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 اسفند 1394     
خواننده «شب یلدا»، «تیتر اول روزنامه» را می‌خواند

باشگاه خبرنگاران جوان: حامد محضرنیا خواننده کشورمان در خصوص قطعه‌ای که در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) خوانده است، چنین گفت: من این کار را برای برنامه «ب مثل بهار» که در ایام فاطمیه پخش می‌شد، خواندم که به عنوان تیتراژ آن پخش شد. من تمایل دارم که کارهای مذهبی از حالت کلیشه‌ای خارج شود و یک فضای ارکسترال خوبی داشته باشد، ولی در هر صورت هر کاری که ساخته می‌شود باید در فضای سالم و درست باشد و یک حالتی از فرهنگ‌سازی در آن وجود داشته باشد.

وی در مورد ساخته‌های جدید خود نیز توضیح داد: دو قطعه آماده پخش داریم. نام یکی از آن‌ها «تیتر اول روزنامه» است و نام دیگری هنوز انتخاب نشده است که ترانه‌سرا و آهنگساز کار خودم هستم و تنظیم‌کننده فرزاد سرور است.

این خواننده در مورد قطعه «ممنون من» اظهار داشت: عید امسال قرار است که این قطعه با یک تنظیم جدید و مدرن توسط حداد کوشان به صورت یک کلیپ تصویری به کارگردانی سپهر وکیلی و تهیه‌کنندگی نیکان محمدی‌ها از شبکه نسیم پخش شود. تصویربرداری این کار از هفته دیگر در تهران آغاز می‌شود.

محضرنیا ادامه داد: برای شبکه سه هم در سال 95 یک برنامه شبانه در حال آماده شدن است که تیتراژ آن را به صورت کلیپ تصویری کار می‌کنیم و همچنین ویژه برنامه‌ای هم برای این شبکه تدارک دیده‌ایم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد تور کنسرت‌هایش نیز توضیح داد: قرار بر این است که تور کنسرت‌های ما از هفتم فروردین از مازندران و نارنجستان آغاز شود و در اواخر فروردین به لاهیجان برویم و در خرداد ماه هم تدارک یک کنسرت خوب در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی میلاد را دیده‌ایم.

گفتنی است که علی اسماعیلی (رهبر ارکستر، کیبورد)، حسن فراهانی (ترومیت)، محمد فکور (درام)، میلاد دهقانی(پرکاشن)، دامون صنایی (گیتار الکتریک و بیس)، داوود محمدی (گیتار اسپانیش)، میلاد نودت (گیتار آکوستیک) او را در کنسرت‌ها یاری خواهند کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: