جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 اسفند 1394     
ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران _ کرج

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت ترافیکی در کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه تهران _ کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به وضعیت جوی در کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای استان البرز و قزوین ، استان اصفهان محور داران _ الیگودرز ، استان فارس محورهای شیراز _ اصفهان ، شیراز _ کازرون و شیراز _ سپیدان ، استان قم محور سلفچگان _ اراک و استان گلستان محورهای علی آباد _ آزادشهر ، آزادشهر _ جنگل گلستان و آزادشهر _ شاهرود بارش باران اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در ارتفاعات محورهای کندوان و فیروزکوه و استان کرمانشاه محور سنقر بارش خفیف برف گزارش گردیده است.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

اسفندی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: