جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 اسفند 1394     
کودکان غرب تهران با طرح انضباط ترافیکی وضوابط خط سفید آشنا می شوند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل وترافیک منطقه5 گفت:به  منظور نهادینه سازی قوانین ترافیکی بخصوص نظم و انضباط در رانندگی ، نماد خط سفید به کودکان آموزش داده می شود.

ولی نجاتی ،معاون حمل ونقل وترافیک منطقه  با اعلام این مطلب گفت:اصلاح رفتارهای ترافیکی از جمله اهداف اجرای طرح خط سفید است که درهمین راستا آموزش وفرهنگسازی یکی از اصول قابل اهمیت است.

وی افزود: بدین منظور کارگاه های آموزشی رفتارهای مناسب ترافیکی" و فرهنگ ترافیک به کودکان ودانش آموزان آموزش داده می شود.

 معاون شهردار منطقه  پارک آموزش ترافیک را یکی از ظرفیت های ارزشمند برای  آموزش ونهادینه سازی خط سفید ورفتارهای مناسب ترافیکی برشمرد وگفت:در این راستا به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و توانمند سازی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه، مجموعه پارک ترافیک هر روز میزبان کودکان 4 تا 12 ساله است.

نجاتی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص با هماهنگی مدیران مدارس و آموزشگاه های بیش ازپانصد نفر از دانش آموزان از برنامه های  آموزشی خط سفید این مرکز بهره مند شدند

 وی اهمیت و ضرورت اجرای صحیح و موفق آموزش فرهنگ ترافیک مرتبط با موضوع طرح نمادسازی خط سفید را از جمله اهداف این برنامه برشمرد که می تواند در اصلاح فرهنگ رانندگی و نظم بخشی به ترافیک موثر باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: