جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 اسفند 1394     
۲۲ طرح شهری در شرق پایتخت بهره برداری می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه ۸، از افتتاح ۲۲ طرح عمرانی، خدماتی، اجتماعی و شهری با حضور شهردار تهران در شرق پایتخت خبر داد.

مهندس بهمن نوری گفت: این طرح ها در قالب ۷۱ پروژه به ارزش حدود ۳۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است که با افتتاح آنها خدمات رسانی به شهروندان ساکن منطقه بهبود می یابد.

وی اضافه کرد: تکمیل حلقه خدمات دهی محله ای با احداث و افزایش زیر بنای سرای محله های زرکش، دردشت، لشگر شرقی،از جمله شاخص ترین طرح هایی است که با حضور دکتر قالیباف به بهره برداری می رسد.

نوری توضیح داد: برای افزایش دسترسی شهروندان به امکانات ورزشی و خدمات رسانی به شهروندان در محله ها ساخت ۶ زمین چمن مصنوعی در محله های مدائن، لشگر غربی، زرکش، تسلیحات، فدک و مجیدیه انجام شده است و با بهره برداری از آن اهالی این محله ها می توانند آسان تر از قبل به فعالیت های ورزشی دسترسی پیدا کنند.

شهردار منطقه ۸ خاطرنشان کرد: برای ارتقای وضعیت سلامت منطقه و با رویکرد آسمان آبی زمین پاک با جا به جایی مرکز بازیافت از مرکز منطقه و انتقال آن به حاشیه یکی از نواحی هم اینک مرکز پسماند بزرگ و مکانیزه ای برای انجام فعالیت در منطقه ساخته شده است که با آخرین استانداردهای محیط زیست منطبق است.

نوری، اصلاح نقاط ترافیکی و ساماندهی این نقاط را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری منطقه دانست و اضافه کرد:گره گشایی ترافیکی از برخی محورها و تقاطع ها از جمله در میدان امام رضا(ع) و خیابان مدنی و ساماندهی پایانه های حمل و نقل رسالت و علم و صنعت در راستای اجرای طرح خط سفید از جمله دیگر طرح هایی است که آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی، ارتقای وضعیت معابر، امکانات و منظر شهری رویکرد دیگر شهرداری در اجرای این طرح ها بوده است.

مهندس نوری تصریح کرد: بهسازی خیابان دماوند حد فاصل خیابان سبلان تا آیت و آیت تا چهار راه تهرانپارس، پیاده رو سازی خیابان آیت و احداث مسیر دوچرخه سواری در این خیابان و نیز توسعه احجام و آب نماها و نورپردازی درختان و معابر از دیگر پروژه هایی است که با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

وی از توجه به راهبردهای کلان شهرداری تهران در اجرای طرح های شهری خبر داد و افزود: راه اندازی مرکز مهارت آموزی کوثر در خیابان گلبرگ با هدف توانمند سازی زنان بر اساس رویکردهای ۱۸ گانه شهرداری تهران در حوزه اجتماعی از طرح های شاخص اجتماعی است که در منطقه آماده بهره برداری شده است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: