جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 اسفند 1394     
خط مترو تجریش-میدان ولیعصر (عج) حدود 11 کیلومتر است

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: در برنامه آتی شهرداری تهران بر اساس مطالعات جدید خطوط 8 ، 9 ،10 و  تعدادی مترو اتصال ها از جمله خط حدفاصل میدان تجریش تا میدان ولیعصر (عج) طراحی شده است.

سید جعفر تشکری هاشمی اعلام کرد: خط اتصال مترو حضرت ولیعصر (عج) حدود یازده کیلومتر است که میدان تجریش را به میدان ولیعصر متصل می کند و با تصویب جزئیات در شورای شهر و شورای عالی ترافیک، جذب سرمایه گذار خصوصی صورت می گیرد.

 وی اظهار کرد: مترو اتصال حضرت ولیعصر(عج) ، خطوط 1 ، 3 و 6 مترو را به یکدیگر متصل می کند و در عین حال ، رفت و آمد در یکی از خیابان های ارزشمند و تاریخی که ارزش زیست محیطی بسیار بالایی دارد نیز به زیر زمین منتقل می شود و آلودگی های زیست محیطی نیز کمتر می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد:ایستگاه های این خط بر اساس تقاضا محل های مشخصی دارند و این در حالی است که در این مسیر چند زمین بزرگ در محدوده مسیر مترو اتصال حضرت ولیعصر (عج) وجود دارد که به آنها در کمیسیون ماده 5 اجازه ساخت و ساز داده نشد تا شهرداری بحث این مسیر را در شورا مطرح کند.

وی تاکید کرد: در واقع صدور مجوز های ساخت و ساز در کمیسیون ماده 5 موکول به تعیین تکلیف این خط مترو شد و طرح نگرانی ها در خصوص ساخت و ساز در این زمین ها بی مورد بود چرا که ضوابط شهرداری در این رابطه مشخص است به طوری که میزان ساخت و ساز ،ارتفاع و تعداد طبقات، ارتباطی با مترو ندارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: