جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 اسفند 1394     
معاون شهردار تهران در بازديد عملياتي از «پروژه شهر آفتاب: »
شهروندان با مترو داخل نمايشگاه بين المللي جديد تهران پياده مي شوند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در بازديد عملياتي خود از «شهر آفتاب» كه به اتفاق مديران اجرايي اين معاونت برگزار شد، گفت: عمليات انتهايي آماده سازي نمايشگاه بين المللي جديد تهران در اين محل در حال انجام است و انبوه فعاليت‌ ها در تمام بخش‌ ها اعم از ترافيكي، عمراني و خدمات شهري به صورت سه شيفته در اين مجموعه در دست اجراست.

 مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: مديريت شهري در بخش‌هاي مختلف با تمام توان در تلاش است و فاز نخست زيرساخت ‌هاي حمل و نقلي از جمله آماده ‌سازي مترو در دستور كار اين معاونت قرار دارد و علاوه بر برگزاري جلسات هفتگي و انجام سركشي‌ هاي مستمر، روند پيشرفت اين پروژه به صورت روزانه در حال پيگيري است.

وی با اشاره به این که بخش زيادي از عمليات عمراني این پروژه از جمله ايجاد سه راهي در ايستگاه متروي شاهد، نصب سوزن مركب در اين نقطه و نازك كاري ايستگاه متروي «شهر آفتاب» در دست انجام است، اظهار كرد: همين طور ايجاد راه ‌هاي دسترسي پاركينگ هاي و پايانه‌ هاي مورد نياز حمل و نقل عمومي در اين مجموعه به سرعت مراحل تكميل خود را می گذراند.

مهندس تشکری هاشمی با بیان اين كه خبر خوش مديريت شهري براي مردم عزيز پايتخت در شروع سال 95، راه اندازي نمايشگاه بين المللي جديد تهران است، تصریح كرد: با توجه به اين كه انتظار می رود جا به جايي بازديدكنندگان از نمايشگاه عمدتاً از طريق مترو به عنوان بهترين مُد حمل و نقلي انجام شود، ظرفيت بسيار خوبي در اين بخش پیش بینی شده است.

وی با اعلام اين كه ایستگاه متروی «شهر آفتاب» درست در داخل نمايشگاه بين المللي جديد تهران پيش بيني شده و عموم شهروندان با استفاده از مترو و با حداقل زحمت به راحتی مي توانند از نمايشگاه ديدن كنند، اضافه كرد: علاوه بر اين، ناوگان هاي اتوبوسراني و تاكسيراني در قالب شبكه اي گسترده، مسافران را از اقصي نقاط شهر به نمايشگاه منتقل خواهند كرد.

معاون شهردار تهران در پايان در خصوص پيش بيني فضاي پارك خودرو در محل جديد نمايشگاه بين‌المللي تهران، خاطرنشان كرد: فضاي پارك مناسب براي خودروهاي شخصي و عمومي در نظر گرفته شده و به اين منظور، 10 هزار محل توقف براي خودروهاي سواري و علاوه بر آن، 300 محل توقف براي اتوبوس‌ ها پيش بيني شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: