جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 اسفند 1394     
واکنش جالب ایوبی به اظهارات حاتمی‌کیا

خبرگزاری تسنیم: حواشی جشنواره 34 فیلم فجر تمام نشده است، جشنواره‌ای که در اهدای جوایز هم مورد انتقاد اهالی سینما قرار گرفت. ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان «بادی‌گارد» به همین بهانه، وضعیت مدیریت سینمایی را به‌کنایه مورد نقد قرار داد.

حاتمی‌کیا چندی پیش با انتقاد از شیوه برخورد رئیس سازمان سینمایی نسبت به مسائل فرهنگی گفت: من می‌شنوم که آقای ایوبی در جایی بیان می‌کند که هر کس به جشنواره فجر علاقه ندارد به این جشنواره نیاید. من با شنیدن این حرف احساس کردم که او، خود را صاحبخانه می‌داند در حالی که من فکر می‌کنم که آقای ایوبی یک مستأجر چندساله است. خدا کند به او صدارت سفارت فرانسه را بدهند و بگذارد ما هم در عالم سینما کار خود را انجام دهیم.

حالا بعد از چند روز  ایوبی در کانال تلگرامی خود نوشته است: آقای حاتمی‌کیا آرزو کرد که من به «صدارت سفارت فرانسه» نائل شوم تا دست از سر ایشان بردارم. قسمت اول دعایشان ممکن است روزی مستجاب شود ولی قسمت دومش خیلی بعید است. هرجا که باشم باز هم همین ماجرای فرش قرمز است و نمایش فیلمهای دیدنی ابراهیم حاتمی‌کیا. درست مانند سیزده سال پیش در پاریس برای نمایش ارتفاع پست.

ایوبی کنار این متن این عکس را هم منتشر کرده است:

واکنش جالب ایوبی به اظهارات حاتمی‌کیا +عکس

واکنش جالب ایوبی به اظهارات حاتمی‌کیا +عکس




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: