جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مرداد 1393     
پارتی ابزارفعالیت درسینما

محمد علی کشاورز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت تئاتر کشوربا تاکید بر نوع و شیوه خدمت هنرمندان در بستر فرهنگ و هنر به مردم گفت : هنرمندان فعال در حوزه فرهنگ و هنر باید با در نظر گرفتن انسانیت فعالیت خود را برای مملکت انجام دهند .

پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان در ادامه این مطلب با تاکید بر افزایش بار محتوایی آثار نمایشی در تئاتر کشور ، تصریح کرد : پشتوانه سازی در هنر تئاتر لازم و ضروری است و برای تقویت بدنه این هنر اصیل ایرانی باید متون نمایشنامه ها قوی شود تا آثار خوبی خلق شود .

کشاورز با اشاره به فضای حاکم بر تئاتر و سینما ی کشور ، اضافه کرد : متاسفانه هر کس که پارتی داشته باشد می تواند در بستر فرهنگ و هنر کشور مانند سینما و تئاتر و تلویزیون فعالیت کند .

پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان نقش رسانه ها را در امر کاهش مشکلات موجود در فضای سینما و تئاتر کشور پر رنگ دانست و ابراز داشت : رسانه ها و همچنین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بررسی مشکلات موجود در حوزه فرهنگ و هنر می توانند کمبود های نهفته در ساختار تئاتر و سینما را برطر ف کنند .

کشاورز در خاتمه اظهار داشت : برخی از مسئولان حوزه فرهنگ و هنر به عیادت من آمده اند من بیمه هستم ولی این نهاد خدمات رسان در حوزه بهداشت و درمان کاری برای ما نکرده است باید از ضرغامی مدیریت رسانه ملی در راستای کمک و حمایت از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر تشکر کرد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: