جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 اسفند 1394     
60 درصد از پروژه بزرگراه ابوظبی تکمیل شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کار پروژه 571 میلیون دلاری بزرگراه ابوظبی-دوبی به خوبی پیش می رود و بیش از 60 درصد از آن تا کنون تکمیل شده است.

پروژه بزرگراه 62 کیلومتری که با همکاری سازمان حمل و نقل ابوظبی (DoT) ساخته می شود در سه ماهه پایانی سال 2017 تکمیل خواهد شد.

این بزرگراه هشت لاینه در امتداد جاده محمد بن زاید قرار دارد که اکنون در منطقه شیخ شعیب در مرز دوبی-ابوظبی به پایان می رسد. بزرگراه دیگری که دوبی را به شمال امارات متصل می کند نیز در شیخ شعیب پایان می یابد.

این بزرگراه جدید که قرار است اواخر سال آینده تکمیل شود به رانندگان کمک می کنند با اجتناب از ترافیک جاده شیخ زاید و دیگر جاده های دوبی به راحتی به شارجه و شمال امارات بروند. این بزرگراه هم چنین دسترسی مستقیم به شهرهای شرقی فجیره، کالباء و خور فکان را نیز فراهم می سازد.

این بزرگراه کمک می کند تا حجم ترافیک جاده شیخ زاید که در حال حاضر تنها راه اصلی بین ابوظبی و شمال امارات است، کاهش یابد.

این بزرگراه جدید دارای شش پل و شش زیرگذر است. این پروژه که دارای ظرفیت 7 هزار خودرو در هر ساعت است به منظور کاهش حجم ترافیک و تصادفات در جاده کنونی E11 ابوظبی-دوبی اجرا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: