جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 اسفند 1394     
تماس ویدئویی گروهی در اسکایپ ممکن شد

تماس ویدئویی گروهی در اسکایپ ممکن شد
تماس ویدئویی گروهی در اسکایپ ممکن شدمایکروسافت دیروز بالاخره وعده برقراری تماس ویدئویی گروهی را عملی کرد. در حال حاضر، این قابلیت برای کاربران اروپایی و آمریکایی اسکایپ مهیا شده، اما انتظار می رود که تا پایان هفته آینده کلیه کاربران این محصول نرم‌افزاری در سراسر دنیا، امکان تجربه مکالمات ویدئویی به شکل گروهی را بدست آورند.

به گزارش دیجیاتو، مایکروسافت می‌گوید که تا پایان ماه مارس، این قابلیت به طور کامل روی تمام پلتفرم ها در دسترس خواهد بود. در مکالمات ویدئویی گروهی، 25 نفر می‌توانند به طور همزمان مشارکت داشته باشند و تصویر شخص متکلم، در مرکز صفحه قرار خواهد گرفت.
 
گفتنی است که مایکروسافت برای تأمین قدرت پردازشی لازم جهت برقراری این تماس های ویدئویی عظیم، با کمپانی اینتل همکاری کرده و از کدک های صوتی SILK Super Wide Band این شرکت که در سرورهای ابری آژور اجرا می شوند، بهره گرفته است.
 
مضاف بر مکالمات ویدئویی گروهی، مایکروسافت قابلیت ارسال دعوتنامه را نیز در اپلیکیشن های iOS و اندروید اسکایپ ارتقا داده. حالا کلیه کاربران اسکایپ می توانند برای مخاطبین خود جهت شرکت در یک مکالمه گروهی دعوتنامه فرستاده و همچنین از طریق اسکایپ تحت وب نیز قادر به برقراری یک مکالمه ویدئویی باشند.
 
شایان ذکر است که اسکایپ، تنها اپلیکیشن موبایلی نیست که قابلیت مکالمه ویدئویی گروهی را برای کاربرانش فراهم می کند. پیش از این، اپ هنگ آوتز گوگل قابلیت مشابهی را برای 10 کاربر به طور همزمان فراهم کرده بود. با این وجود، اضافه شدن این قابلیت به اسکایپ با داشتن بیش از 300 میلیون کاربر، مطمئنا از اهمیت بالاتری برخوردار است.
 
با وجود پشتیبانی اپلیکیشن های مایکروسافت و گوگل از مکالمات ویدئویی گروهی، FaceTime اپل تنها اپلیکیشن تماس تصویری شاخص است که هنوز این قابلیت را به ساختارش وارد نکرده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: