جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 اسفند 1394     
احداث جداول میانی در خیابان های شریعتی و پاسداران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،حرکت خودروها در خیابان های شریعتی، پاسداران و کلاهدوز با احداث رفیوژ میانی کانالیزه شد.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: رفیوژ میانی خیابان های شریعتی ،پاسداران و کلاهدوز با استفاده از جداول بتنی تثبیت شد که این امر تاثیر به سزایی در کانالیزه کردن جریان ترافیک عبوری در محورهای پرتراکم و کاهش هزینه ها داشته است .

وی با اشاره به اینکه در این معابر گردش های محور سوار بسیاز زیاد بود که باعث افزایش ترافیک و تصادفات می شد افزود: در ابتدا در این نقاط به طور آزمایشی، موانع ارتجاعی و سیلندرهای پلاستیکی نصب شد و کانال های عبور عابرین پیاده نیز تعبیه شد.

اسفراینی نژاد در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه  نگهداری از موانع ارتجاعی هزینه هایی در پی داشت و در صورت خرابی و کنده شدن باعث زشت شدن منظر شهری می شد جداول بتنی در این معابر جایگزین این موانع شد.

وی جداول بتنی اجرا شده در این معابر را بالغ بر 900 متر عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر به منظور عبور ایمن عابرین پیاده کانال های عابر پیاده نیز بر اساس استاندارد های موجود و در محل های قبلی اجرا شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: