جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 بهمن 1394     
جولان فلامینگو در یک برنامه تلویزیونی!

خبرگزاری ایسنا: این فلامینگو به عنوان گونه‌ای از پرندگان مهاجر معرفی شد که به دلیل آسیبی که برایش پیش آمده، از گله مهاجران جا مانده است و هم اکنون در فضای بسته موزه نگهداری می‌شود. برنامه «اینجا تهران» در شب‌های اخیر میزبان این فلامینگو در کنار یک اردک بود.

علی دادرس - تهیه‌کننده «اینجا تهران» - علت حضور فلامینگو و اردک در برنامه تلویزیونی را موضوع برنامه که به شکار این پرندگان مربوط می‌شود، عنوان کرد و گفت: در همین محدوده تهران این حیوانات بی‌جهت شکار می‌شوند که این فلامینگو هم شامل آن‌هاست و به دلیل آسیب‌دیدگی از مهاجرت جا مانده‌ است. در حال حاضر این پرندگان باید تا پایان فصل سرما در فضای بسته نگهداری شوند.

او گفت: پیشنهاد ما پیش‌تر این بود که از گونه‌های مختلف حیات وحش در برنامه استفاده کنیم اما این شرایط پیش نیامد.

دادرس در پاسخ به اینکه آیا فکر نمی‌کنید وجود حیواناتی مثل فلامینگو برای یک برنامه تلویزیونی دردسرساز باشد، یادآور شد: در ضبط این برنامه تلویزیونی بزرگترین مشکل ما این بود که با گربه‌ها مقابله کنیم تا به سمت این پرندگان نیایند و همچنین مسائل دیگر که در پی آن دکورمان را هم آزادانه کثیف کردند.

این تهیه‌کننده در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در برنامه‌های بعدی «اینجا تهران» نیز قرار است به شکل مصداقی به موضوعات بپردازیم و برنامه‌هایی از این دست نیز خواهیم داشت، یادآور شد: در عین حال موضوعات ما صرفا زیست محیطی نیست. بلکه هر آنچه موضوعاتی است که به استان تهران مربوط می‌شود.

دادرس در پایان یادآور شد: ما در شروع برنامه «اینجا تهران» بیشتر سعی کردیم به معرفی خود استان تهران بپردازیم. در ادامه نیز به معرفی گونه‌های حیات وحش استان پرداختیم.

به گزارش ایسنا، برنامه «اینجا تهران» که به تازگی به عنوان برنامه جدید شبکه تهران معرفی می‌شود یک برنامه تولیدی است و از پنجم بهمن‌ ماه پخش خود را از تلویزیون آغاز کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: