جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 بهمن 1394     
اتخاذ تدابیر ویژه از سوی شهرداری شهریار برای تامین نقدینگی

به گزاش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: برای رفع محدودیت‌های مالی و اعتباری مدیریت شهری این منطقه تدابیری اتخاذ کرده که تخفیف‌های 10 تا 20 درصدی عوارض شهری از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

علیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به محدودیت و تنگناهای مالی در حوزه شهرداری‌های کل کشور در طول سنوات اخیر اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و رکود حاکم و کاهش ساخت و سازها، شهرداری شهریار نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست و با مشکلات مالی و اعتباری قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: پارلمان شهری این منطقه تلاش می‌کند با اتخاذ تدابیر کوتاه مدت و بلند مدت موانع موجود در این عرصه را به حداقل ممکن کاهش دهد.

صفرزاده گفت: مشارکت بخش خصوصی یکی از راهکارهای مدنظر مجموعه مذکور است که علاوه بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی به نوعی منجر به کاهش هزینه‌های مدیریت شهری نیز خواهد شد، زیرا سرمایه‌های مورد نیاز از محل منابع عمومی تخصیص و تزریق می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: لحاظ کردن تخفیفات 10تا 20 درصدی تا پایان سال جاری از دیگر برنامه‌هایی است که با هدف تامین نقدینگی و کمبودهای مالی و اعتباری مد نظر قرار گرفته که به صورت ویژه‌ای تا پایان امسال تسهیلات مورد اشاره در مطالبات شهرداری لحاظ می‌شود.

صفرزاده یادآور شد، با وجود مشکلات و کاستی‌های اعتبارات بسیار، شهرداری شهریار تا کنون در مدیریت منابع مالی موفق عمل کرده و لازم بذکر است که بخشی از معضلات موجود اجتناب ناپذیر است و امیدواریم با گشایش‌های اقتصادی که در آینده حاصل می‌شود موانع پیش رو به نحو مطلوبتری رفع و هموار شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: