جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 بهمن 1394     
خرید 60 اتوبوس سبز برای شهر کراکوف لهستان

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل کراکوف (MPK) در لهستان مناقصه خرید 60 اتوبوس شهری با آلایندگی کم و ارتفاع کم را با Solaris Bus and Coach امضا کرده است.

سازمان حمل و نقل شهری کراکوف 60 اتوبوس جدید Solaris Urbino را در قراردادی به ارزش 17 میلیون یورو سفارش داده است. تحویل این اتوبوس های 12 متری جدید در ماه ژوئن 2016 برنامه ریزی شده است. این اتوبوس های جدید در مقایسه با اتوبوس های کنونی دارای صندلی های بیش تری و فضایی جادارتر هستند.

کابین مخصوص با طراحی ارگونومیک این اتوبوس ها با صندلی راننده ارتفاع یافته دید بهتری را برای راننده فراهم می سازند. هر یک از این اتوبوس ها دارای پورت شارژ USB برای مسافران نیز خواهند بود. این اتوبوس ها به موتورهای دوست دار محیط زیست مجهز می شوند که با قوانین یورو 6 مطابقت دارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل کراکوف، Rafał Świerczyński گفت: "زمانی که این اتوبوس ها را سفارش دادیم بر راحتی بیش تر مسافران تمرکز کردیم. ما انتظار داریم این اتوبوس ها با سخت ترین قوانین آلایندگی مطابقت داشته باشند. لازم به ذکر است که Solaris این شصت اتوبوس را تحت برنامه اتحادیه اروپا تولید و تحویل خواهد داد."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: