جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 بهمن 1394     
بازدید مدیرکل هماهنگی مناطق معاونت فنی و عمرانی از پروژه های شهرداری منطقه دو

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مديركل هماهنگي فني و عمراني مناطق و سازمان هاي معاونت فني و عمراني باتفاق تيمي از مديران و كارشناسان واحدهاي نظارت ميداني و ستادي روند پيشرفت پروژه هاي عمراني منطقه 2 را مورد ارزيابي قرار دادند.

در اين بازديد كه از برخی پروژه هاي عمراني منطقه شامل طرح جامع و توسعه آستان مقدس امامزادگان عينعلي و زينعلي (ع) و پارك پرواز - احداث معبر بهرود -عمليات تكميل بوستان كيهان و پرديس كوهستاني- فاز 3 بوستان نهج البلاغه - احداث تقاطع غير همسطح بلوار شهرداري با بزرگراه نيايش و همچنين احداث ساختمان اسكان كارگري ناحيه يك بازديد بعمل آمد.

در اين بازديد كارشناسان نظارت عاليه اداره كل هماهنگي فني و عمراني مناطق و سازمان ها در قالب 2 تيم مجزا وضعيت ميداني و اسنادي اين پروژه ها را مورد بررسي قرار دادند.

 شيري مديركل هماهنگي فني و عمراني مناطق و سازمان هاي معاونت فني و عمراني با ابراز رضايت از كيفيت و پيشرفت فيزيكي پروژه هاي عمراني حجم پروژه هاي عمراني را قابل توجه دانست و يادآور شد: با بهره برداري از پروژه هاي در حال اجراي منطقه شاهد تغيير چشمگيرسرانه هاي زيارتي - تفريحي- فضاهاي سبز- تردد سهل و ايمن ترافيكي و ... خواهيم بود .

گفتني است بازديد هاي دوره ايي مديركل هماهنگي فني و عمراني مناطق و سازمان ها از پروژه هاي عمراني مناطق كمك خواهد كرد تا ضمن نظارت عاليه بر روند اجراي پروژه هاي عمراني به مشكلات اسنادي و اجرائي پروژه هاي نيمه تمام نيز حل و فصل شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: