جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 بهمن 1394     
ورود 400 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی در سال 95

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،رئیس سازمان اتوبوسرانی تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران به 9هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد که متاسفانه به دلیل عدم حمایت دولت در حال حاضر فقط 3هزار و 300 اتوبوس در حال فعالیت می باشد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: در برنامه توسعه ناوگان اتوبوسرانی در سال 95 ورود تعداد 400 دستگاه اتوبوس به ناوگان پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: ضمن اینکه با ارائه تسهیلات و اقداماتی که در حوزه خصوصی سازی انجام شده است امیدواریم بخش خصوصی بتواند کمبودها و فرسودگی ناوگان را جبران نماید.

سنندجی اذعان داشت: همت و تلاش سازمان بر این است که در سال 95 علاوه بر تزریق 400 دستگاه بتواند از طریق بخش خصوصی نیز به تعداد اتوبوس ها اضافه نماید تا عقب ماندگی و کمبود ناوگان برطرف گردد.

وی در ادمه خاطرنشان کرد: دولت علی رغم قوانین و مقررات پیش بینی شده در خصوص حمایت از ناوگان اتوبوسرانی در 6 سال اخیر هیچگونه حمایتی صورت نگرفته ولی شهرداری تهران در این سالها تا حد امکان این عدم حمایت را جبران نموده است.

سنندجی در ادامه گفت: بحث توسعه اتوبوس های برقی، ورود 400دستگاه اتوبوس، فیلترهای جذب دوده و ورود اتوبوس های هیبریدی در برنامه های پنج ساله پیش بینی شده که بر اساس آنها سازمان در حال برنامه ریزی است.

وی در پایان با اشاره به بحث فیلترهای جذب دوده، تصریح کرد: تا پایان سال فیلتر جذب دوده بر روی 300 دستگاه اتوبوس نصب می گردد و مابقی اتوبوس ها در سال آینده به این فیلتر مجهز خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: