جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
معافیت مالیاتی برای هتل‌ها در نوروز

باشگاه خبرنگاران جوان: صبح امروز 27 بهمن ماه، نهمین نمایشگاه گردشگری با حضور مسعود سلطانی‌فر مدیر کل میراث فرهنگی کشور، رحمانی موحد معاونت گردشگری کشور، رحمانی فضلی وزیر کشور و رجبعلی خسروآبادی رئیس میراث فرهنگی تهران افتتاح شد.

مدیر کل میراث فرهنگی کشور پس از بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این مراسم گفت: مجموعه نمایشگاه‌هایی که در کشورها به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، بیشتر به جهت تبادل نظر و انتقال جاذبه‌های گردشگری با دیگر کشورهاست تا از تجربیات هم بهره‌مند شوند.

وی در خصوص مقایسه نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است و ما شاهد افزایش چهل درصدی غرفه‌ها از کشورهای خارجی و سی درصد غرفه‌های داخلی هستیم. ما امیدواریم این نمایشگاه دارای محتویات بیشتری باشد و گروه‌های فعال گردشگری بتوانند از این محتویات استفاده کنند و حضور بیشتری داشته باشند.

سلطانی فر در ادامه اظهار داشت‌: من یک خبر ویژه به شما می‌دهم و آن اینکه با توجه به سیاست‌های کلی دولت مبنی بر حمایت از بخش گردشگری مخصوصا بخش خصوصی، در جلسه هیات دولت ماده سی و یک آیین‌نامه رفع موانع تولید به تصویب رسید. در این ماده تمامی هتل‌ها از نوروز 95 معافیت صد در صد مالی را خواهند داشت. این معافیت در مناطق توسعه‌یافته 5 ساله است و در مناطق کمتر توسعه‌یافته ده ساله.

وی همچنین در خصوص هزینه‌های ایام نوروز گفت: ما با توجه به اینکه حجم سنگین گردشگری را در ایام نوروز داریم. تشکل‌هایی را جهت هماهنگی و دستورالعمل‌های لازم در تمام استان‌ها شکل دادیم و نظارت کاملی بر هزینه‌ هتل‌ها و مناطق گردشگری در این ایام خواهیم داشت.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 27 تا 30 بهمن ماه از ده صبح تا چهار بعد از ظهر برگزار می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: