جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
اتوبوس های دو طبقه بیش تری در لندن فعالیت می کنند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، خط اتوبوسی 68 قدیمی ترین گزینه حمل و نقل عمومی در شبکه اتوبوسی لندن است که اتوبوس های دو طبقه جدید در آن فعال خواهند شد.

اتوبوس های کنونی Go Ahead در این خط در چند فاز به اتوبوس های سبز دو طبقه جدید تبدیل خواهند. این خط از Euston، میدان راسل، هولبرن، Aldwych، واترلو، Elephant & Castle، Camberwell، Herne Hill و Tulse Hill به سمت غرب نوروود می رود. این خط از پایان ماه آوریل سال جاری به طور کامل با اتوبوس های دو طبقه جدید فعالیت می کند.

مایک وستون، مدیر اتوبوس های سازمان حمل و نقل لندن گفت: "مفتخریم که مشتریان بیش تری از مزایای اتوبوس های دو طبقه جدید Routemaster بهره خواهند برد. این اتوبوس های سبز با جایگزینی اتوبوس های قدیمی تر و آلاینده در این ناوگان، تاثیر بسیاری در بهبود کیفیت هوای لندن خواهند داشت. تا پایان ماه جولای بیش از 800 دستگاه از این اتوبوس ها در خدمت مشتریان خواهند بود."

در ساعات اوج شلوغی 25 دستگاه از این اتوبوس ها در دسترس مردم خواهند بود تا روزانه 20 هزار نفر را جابه جا کنند. خدمات شبانه در خط اتوبوسی N68 همچنان با اتوبوس های دو طبقه قبلی ادامه خواهد داشت.

پلتفرم های خط 68 با سه مجموعه در و دو راه پله در ایستگاه ها، سوار و پیاده شدن سریع تعداد زیادی مسافر را فراهم می آورند و زمانی که اتوبوس حرکت می کند درهای آن ها بسته می شوند.

تا کنون 19 خط اتوبوسی در لندن به این اتوبوس های دو طبقه جدید Routemaster مجهز شده اند. تغییر خط 68 گامی دیگر در جهت بهره گیری از 800 دستگاه اتوبوس دو طبقه Routemaster جدید در خیابان های لندن به منظور کاهش آلایندگی در پایتخت است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: