جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 بهمن 1394     
گواردیولا نگران وضعیت بد بایرن

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ نگران آسیب دیدگی های زیاد ستاره های تیمش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از dpa، بایرن مونیخ در هفته بیست و یکم بوندسلیگا در خانه آگسبورگ به میدان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد.

پپ گواردیولا از پیروزی تیمش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: این پیروزی را به هولگر بادشتوبر تقدیم می کنیم. در این دیدار برای او به میدان رفتیم و بسیار خوشحالیم که توانستیم در چنین شرایط خاصی به پیروزی برسیم. همواره در بایرن از بازیکنان آسیب دیده حمایت می کنیم و بادشتوبر را هم بسیار دوست داریم.

او ادامه داد: در پنج دقیقه نخست، خوب بازی نکردیم اما رفته رفته بازی همیشگی و هجومی‌مان را به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم با شایستگی پیروز شویم.

هواداران بایرن مونیخ در یکی دو هفته اخیر بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتند. ژروم بواتنگ، خاوی مارتینس و بادشتوبر، سه مهره خط دفاعی بایرن هستند که باهم مصدوم شدند تا شرایط برای گواردیولا بسیار سخت شود به ویژه اینکه تیم او بازی‌های سختی پیش رو دارد.

او گفت: شرایطمان به هیچ وجه خوب نیست و آسیب دیدگی های زیاد باعث شده است از بعضی از بازیکنان در پست هایی که تخصص آنها نیست، استفاده کنم. کیمیچ یکی از این بازیکنان است که مجبور هستم از او در خط دفاعی استفاده کنم. باید بگویم او بسیار خوب ظاهر شد و نمی توانم انتظاری بیشتر از این از او داشته باشم.

گواردیولا در پایان سخنانش درباره دیدار حساس برابر یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: باید برابر یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا به میدان برویم. بازی سختی پیش رو داریم و باید خودمان را آماده این دیدار حساس کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: