جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 بهمن 1394     
پیشرفت 35 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب انحراف ترافیک مسیر شمال به جنوب جاده قدیم قم در محل تقاطع با بلوار علامه عسگری، احداث پایه های پل روگذر جنوب به غرب این تقاطع طبق برنامه ادامه دارد و وارد مرحله اجرای فونداسیون شده است.

مهندس محمد حسن وساق با اعلام آغاز عملیات احداث زیرگذر غرب به شرق تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم از دو جبهه شرقی و غربی، از اجرای بخش قابل توجهی از شمع ها و دیواره های موردنیاز برای احداث این زیرگذر خبر داد و گفت: تیرهای مورد نیاز برای احداث سقف این زیرگذر به زودی وارد کارگاه پروژه خواهد شد.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تلاش برای احداث دوربرگردان جنوب به جنوب این تقاطع نیز از طریق اجرای عملیات شمع زنی آغاز شده و به این ترتیب تعدادی از شمع های ضلع غربی این سازه احداث شده است. پیشرفت عملیات در جبهه شرقی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، نیازمند یک مرحله انحراف ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم است.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. این پروژه، بیش از 150 مورد معارض ملکی و تاسیساتی دارد که تلاش برای رفع آنها به موازات اجرای اقدامات عمرانی دنبال می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: