جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 بهمن 1394     
دبیر جشنواره ترافیک و رسانه در آستانه برگزاری این جشنواره اعلام کرد:
شهر و نشانه های شهری همچون «خط سفید» یک رسانه اند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مراسم اختتامیه جشنواره ترافیک و رسانه عصر دوشنبه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود

دبیر جشنواره ترافیک و رسانه در آستانه برگزاری این جشنواره گفت:  اهمیت رسانه در جهان کنونی بر کسی پوشیده نیست و رسانه در حوزه شهر و مسائل شهری به مدیران شهری در راستای برنامه ریزی و مدیریت شهر کمک خواهد کرد و فراتر از آن، رسانه ها صرفاً به بازنمآیی ساده شهر نمی پردازند، بلکه در بازآفرینی شهر نیز مؤثراند.      

دکتر سید غلامرضا کاظمی دینان افزود: شهر، بیش از آنکه مجموعه ای از خیابان ها، خودروها و ساختمان ها باشد، متنی خواندنی است و فراتر از آن، شهر خود یک رسانه است و ساده ترین و گسترده ترین نقش رسانه ای شهر، نشانه های شهری همچون «خط سفید» است که تردد در شهر را انتظام می بخشد. 

وی از ترافیک به عنوان موضوعی فراگیر که ماهیت پویایی دارد نام برد و با ذکر این نکته که شاید یکی از دلایل سختی کار رسانه ها در ورود به این حوزه نیز همین موضوع باشد، اظهار کرد: جشنواره ترافیک و رسانه در حالی هفتمین سال برگزاری خود را به جشن می نشیند که وارد عرصه جدیدی شده که آن را می توان دوره اندیشه ورزی نامید.

این مدرس علوم ارتباطات دانشگاه در پایان با تأکید بر این که نزدیک به دو هزار اثر به جشنواره امسال ارسال شده، خاطرنشان کرد: همین تعداد اثر رسیده گواهی بر مشارکت مؤثر خبرنگاران با جشنواره ترافیک و رسانه است و همین همدلی و همزبانی است که برگزاری اثربخش این جشنواره را برای هفتمین دوره متوالی رقم زده است.

گفتنی است مراسم اختتامیه «هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه» با معرفی آثار برگزیده رسانه ای در حوزه حمل و نقل و ترافیک و تقدیر از خالقان این آثار، عصر روز دوشنبه 26 بهمن در محل فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: