جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
آغاز عملیات بهسازی در خیابان 55

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران منطقه 21 از آغاز عملیات بهسازی در خیابان 55 که یکی از مهمترین معابر فی ما بین آزاد راه شهید فهمیده ( تهران - کرج ) و بزرگراه شهید لشگری است ، خبر داد.

هادی میرزایی معاون فنی و عمرانی منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : خیابان 55 به دلیل وجود شهرک سینمایی غزالی ، شهرک مسکونی غزالی و کارخانه سایپا یکی از مهمترین معابر فی ما بین آزاد راه شهید فهمیده ( تهران کرج ) و بزرگراه شهید لشگری بوده که متاسفانه به دلیل شیب بندی و زیرسازی نامناسب و طولانی شدن عمر آسفالت دچار وضعیت نابسامانی شده بود.

معاون فنی و عمران منطقه 21 با اشاره به دستور شهردار محترم منطقه و همکاری شرکت خودروسازی سایپا ، از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و احداث پیاده راه و انهار آن در مسیر جنوب به شمال در محل مذکور طی ماه گذشته خبر داد .

وی اظهار داشت : جهت جلوگیری از انسداد کامل و عدم ایجاد مشکل تردد برای خودروها و عابرین پیاده از این معبر ، عملیات بهسازی این خیابان در دو مرحله به تفکیک مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب انجام خواهد شد.

میرزایی در پایان تصریح کرد : اجرای این طرح در مسیر جنوب به شمال معبر مذکور طی دو هفته آتی به پایان می رسد و همچنین در صورت مناسب بودن شرایط جوی بهره برداری کامل از خیابان 55 تا نیمه ی اسفند ماه سال جاری جهت استفاده ی شهروندان امکان پذیر خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: