جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
تجهیز اتوبوس های واشنگتن به سیستم پیش گیری از تصادف

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هشت سازمان حمل و نقل در ایالت واشنگتن با همکاری یک دیگر روی پروژه ای آزمایشی برای تست و بررسی سیستم های جدیدی کار می کنند که می تواند به رانندگان اتوبوس برای کاهش تعداد و شدت تصادفات با عابران پیاده، دوچرخه سواران و خودروها کمک کند.

سازمان های حمل و نقل ایالت واشنگتن در تلاش برای کاهش تصادفات منجر به مرگ و میر عابران پیاده، 38 دستگاه اتوبوس را به سیستم Mobileye Shield+ مجهز کرده اند.

این سیستم دارای ترکیبی از چندین سنسور دید هوشمند ساخته شده توسط Mobileye با یک رابط راننده ساخته شده توسط Rosco Vision Systems است. این سیستم پیش گیری از تصادف اتوبوس-عابر پیاده جدید شامل سنسورها، علائم و هشدارهای صوتی است. دلیل این اقدام برخی حوادث رخ داده اخیر در سیاتل است که اکثر آن ها در ناوگان Orion VII رخ داده اند که توسط سازمان حمل و نقل کینگ کانتی استفاده می شود و نقطه کور بدی دارد.

این راه کار شامل رابط های ساده ای است که هشدارهای صوتی و تصویری را بر اساس مکان حضور عابر پیاده و میزان شدت خطر به راننده ارائه می دهد. اطلاعات به دست آمده طی پنج ماه از این طرح توسط دانشگاه واشنگتن بررسی خواهد شد.

بررسی این طرح اواخر ماه جاری توسط همکاری آکادمی ملی علوم و شرکت بیمه حمل و نقل ایالت واشنگتن در سازمان حمل و نقل شهری کینگ کانتی، انجمن حمل و نقل، Pierce ترانزیت، Kitsap ترانزیت، Intercity ترانزیت در المپیا، سازمان C-Tran ونکوور، سازمان حمل و نقل Ben Franklin و Tri-Cities and Spokane ترانزیت آغاز می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: