جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
رسانه‌ ها مي توانند در كنترل ترافيك و كاهش آلودگي هوا مؤثر باشند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،عضو هيأت داوران «هفتمين جشنواره ترافيك و رسانه» در آستانه برگزاري اين جشنواره گفت: جشنواره ‌ها به عنوان موتور محرك اصحاب رسانه، فرصتي هستند تا رسانه‌ هاي مكتوب و الكترونيكي با نقاط ضعف و قدرت آثار توليدي خود آشنا شوند و براي تقويت قوت ها و رفع ضعف هاي موجود، برنامه ريزي كنند.

دكتر اکبر نصرالهي افزود: يكي از موضوعات بسيار مهمي که در حال حاضر هم مسئولان و هم مردم تهران و ساير كلان شهرهاي كشور با آن سر و كار دارند، ترافيك و آلودگي هواي ناشي از آن است كه بخش قابل توجهي از آن به فرهنگ ترافيك و رفتارهاي ترافيكي بستگي دارد.

اين استاد مدیریت رسانه در پايان با تأكيد بر اين كه بخشي از حل مسائل و مشكلات موجود در اين حوزه به نحوه عملکرد رسانه‌ ها باز مي‌ گردد، خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت رسانه‌ ها، اگر رسانه به نقش خود در موضوع ترافيك و ساير موضوعات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به خوبي عمل كند، به نفع مردم تمام مي شود.

گفتني است مراسم اختتاميه «هفتمين جشنواره ترافيك و رسانه» با معرفي آثار برگزيده رسانه اي در حوزه حمل و نقل و ترافيك و خالقان اين آثار، عصر روز دوشنبه 26 بهمن در محل فرهنگ سراي انديشه برگزار مي‌ شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: