جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
رييس دانشكده علوم ارتباطات علامه طباطبايي در آستانه «جشنواره ترافيك و رسانه» اعلام كرد:
گزارش قوي‌ ترين و مقاله ضعيف‌ ترين بخش‌ هاي «جشنواره ترافيك و رسانه»

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رييس دانشكده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي كه مسئوليت علمي و كميته داوران «هفتمين جشنواره ترافيك و رسانه» را نيز بر عهده دارد، در آستانه برگزاري اين جشنواره گفت: «جشنواره ترافيك و رسانه» در زمينه جشنواره ‌هاي موضوعي توانسته جايگاه خود را تثبيت كند و به همين دليل، مورد توجه و استقبال اهالي رسانه قرار گرفته است.

دكتر محمد مهدي فرقاني افزود: جشنواره ترافيك و رسانه، جشنواره تأثيرگذاري است كه در جهت دهي به محتواي رسانه ها در راستاي فرهنگ سازي در خصوص ترافيك مؤثر بوده و تنوع آثار ارسالي، غناي خوبي به این جشنواره بخشيده است.

وي با اعلام اين كه در زمينه آثار ارسالي به جشنواره امسال با يكدستي رو به رو نبوده‌ ايم، اظهار كرد: آثار دريافتي در بعضي زمينه‌ ها مثل گزارش نسبتاً قوي بوده‌ اند اما در بخشی مانند مقاله، آثاري که به جشنواره ارسال شده محدوده بوده و از قوت و قدرت مورد انتظار برخوردار نبوده اند.

رييس كميته علمي جشنواره ترافيك و رسانه در پايان با تأكيد بر اين كه آثار متنوعي نیز در بخش‌ هاي راديو و تلويزيون و شبكه ‌هاي اجتماعي دريافت شده، خاطرنشان كرد: اين جشنواره از نظر تأثيرگذاري بر توليدات رسانه‌اي در زمينه اهداف      پيش بيني شده، يكي از جشنواره ‌هاي موفق ارزيابي مي‌ شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: